پوتین: تحویل راکت‌های "سیرکون" به نیروهای مسلح روسیه در ماه های آتی آغاز می‌شود

© Sputnik / Mikhail Klimentiev /  مراجعه به بانک تصاویر فلاديمير بوتين
فلاديمير بوتين - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه گفت، سیستم‌های راکتی مافوق صوت "سیرکون" در ماه های آینده به نیروهای مسلح روسیه تحویل داده می شود.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس‌جمهور پوتین در مراسم رژه نیروی دریایی در سن پترزبورگ گفت: "باید به جدیدترین سیستم‌های راکتی مافوق صوت سیرکون اشاره کنیم که مشابه آن در دنیا وجود ندارد و هیچ مانعی بر سر راه آن نیست. دوستان، تحویل آنها به نیروهای مسلح روسیه در ماه های آینده آغاز خواهد شد".
رئیس‌جمهور روسیه خاطرنشان کرد که اولین کشتی‌ای که به سیرکون مجهز خواهد شد، ناو "آدمیرال گورشکوف" خواهد بود.

وی گفت: "ناو آدمیرال گورشکوف اولین شناوری خواهد بود که با این سلاح مهیب وظیفه رزمی را بر عهده خواهد گرفت. منطقه عملیاتی این کشتی مجهز به راکت‌های مافوق صوت و کروز سیرکون بر اساس منافع تضمین امنیت روسیه انتخاب خواهد شد".
Президент РФ В. Путин принял Главный военно-морской парад - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
پوتین: نیروی دریایی به هر کسی که تصمیم بگیرد آزادی روسیه را تهدید کند سریع پاسخ خواهد داد
روز نیروی دریایی در روسیه در آخرین یکشنبه ماه جولای جشن گرفته می‌شود. رژه اصلی نیروی دریایی با حضور 47 کشتی، قایق، زیردریایی و قایق بادبانی و همچنین 42 طیاره و هلیکوپتر برگزار می‌شود. این رژه با گذراند محاسبات در امتداد خاکریز جنوب میدان سنا پایان خواهد یافت.
روز نیروی دریایی در روسیه هر سال در آخرین یکشنبه ماه جولای جشن گرفته می شود. امسال نیروی دریایی روسیه سیصد و بیست و ششمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала