گماریدن کرن‌دیکر به‌عنوان کاردار جدید سفارت امریکا برای افغانستان

CC0 / USAID Afghanistan / US Embassy in Kabul
US Embassy in Kabul  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
عضو شوید
کاردار ایالات متحده امریکا برای افغانستان از گماشتن کاردار جدید این کشور برای سفارت امریکا در افغانستان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، مک‌کری، کاردار پیشین سفارت امریکا برای افغانستان، روز یک‌شنبه، ۹ اسد، با نشر رشته توییتی نوشته است، که کرن‌دیکر به‌عنوان کاردار جدید امریکا برای افغانستان گماشته شده است.
Thomas West - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
تام وست: امریکا آمادۀ بازگشایی سفارت خود در کابل نیست
مک‌کری افزوده است: ‏"من در این هفته ماموریت خود را به‌عنوان شارژدافیر ایالات متحده برای افغانستان که از ماه اگوست سال ۲۰۲۱ فعالیت داشتم، به پایان می‌رسانم. از حمایت دوستانه حکومت قطر به‌عنوان یک همکار استراتژیک سپاس‌گزاریم".
او همچنان خاطرنشان کرده است: ‏"خوشحالم که در جریان سال گذشته توانستیم با بسیاری از افغانستانی ها در داخل و خارج از کشور همکاری کنیم، ولی هنوز هم در برابر بسیاری از چالش‌هایی که در افغانستان با آن مواجه استیم، متواضع می‌باشم".
مک‌کری تصریح کرده است، که در طول سال گذشته در دوحه با طالبان در مورد موضوعات مختلف گفت‌وگو کرده‌ و پس از ۱۵ اگوست سال گذشته میلادی، ۷۷۵ میلیون دالر کمک‌ بشردوستانه را برای مردم افغانستان فراهم کرده‌اند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این خانم کرن‌دیکر در میان سال‌های ۲۰۱۸ الی ۲۰۲۰ به‌عنوان معاون سفیر ایالات متحده امریکا در کابل وظیفه اجرا کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала