آلمان میخواهد از زباله ها گاز تولید کند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Невывезенный мусор на свалке во Львове
Невывезенный мусор на свалке во Львове - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
عضو شوید
باومن سیاستمدار آلمانی خواستار تولید گاز از پوست کیله و سایر ضایعات شد.
به گزارش اسپوتنیک، آندره باومن، معاون وزیر محیط زیست بادن-وورتمبرگ طی گفت و گو با آژانس DPA خواستار تفکیک زباله و تولید گاز طبیعی از زباله های بیولوژیکی برای کاهش وابستگی آلمان به گاز روسیه شد.
او گفت: "گاز طبیعی از پوست کیله تولید می شود و پس از آن ما به گاز کمتری از پوتین نیاز خواهیم داشت."
این سیاستمدار همچنین پیشنهاد کرد که موقعیت "کارآگاه زباله" را برای فرصتی بدون مانع برای "نگاه به سطل زباله مردم" معرفی کند. او اعتراف کرد که هر خودش "به صورت داوطلبانه در خانه در کارآگاه زباله بازی می کند."
رها شدن بیش از 25 هزار تن زباله پلاستیکی مرتبط به کووید در اقیانوس‌ها - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
رها شدن بیش از 25 هزار تن زباله پلاستیکی مرتبط به کووید در اقیانوس‌ها
به گفته باومن، زباله های ارگانیک نقش مهمی را در انتقال انرژی خواهد داشت."گنج ها در مخزن زباله دفن شده اند. این ضایعات باقیمانده طلای ماست."
این سیاستمدار خاطرنشان کرد: اکنون در آلمان 230 هزار نفر از بیوگاز تولید شده از زباله های آلی برق دارند و در آینده این تعداد باید به 400 هزار نفر افزایش یابد.
روزنامه بیلد به تاریخ 18 جولای گزارش داد که دولت آلمان به دلیل کمبود گاز انتظار دارد در فصل زمستان در مناطق اضطراری رخ دهد. مشخص شد که آلمان همچنان به منابع انرژی روسیه وابسته است و مشکل گاز در این کشور تا سال 2024 ادامه خواهد داشت.
Девушка с бананом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2016
منع مسابقه کیله خوری
تحویل گاز به آلمان در ماه گذشته به دلیل مشکلات مربوط به بازگشت توربین‌های نورد استریم که در نتیجه تحریم‌های ضد روسیه ایجاد شد، کاهش یافته است.
بعداً در 29 جولای، ویتالی مارکلوف، نایب رئیس هیئت مدیره گازپروم، گفت که زیمنس بیش از یک چهارم نقص های شناسایی شده در توربین های خط لوله گاز نورد استریم را برطرف کرده است. علاوه بر این، به گفته مارکلوف، ارسال یک موتور توربین گاز از کانادا به آلمان به جای روسیه، با شرایط قرارداد مطابقت ندارد. در همان روز، شرکت انرژی زیمنس گزارش‌ات مبنی بر دریافت گزارشات مبنی بر آسیب دیدن توربین‌های خط لوله گاز نورد استریم را تکذیب کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала