Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "لیونل مسی" به قهرمانی پاری‌سن‌جرمن در سوپرجام فرانسه

© REUTERS / BENOIT TESSIERStade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye
Stade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی از قهرمانی پاری‌سن‌جرمن در جام فرانسه ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن با پیروزی قاطع برابر نانت قهرمان سوپر جام فرانسه شد.
پی‌اس‌جی در این بازی با چهار گل به پیروزی دست پیدا کرد و لیونل مسی توانست گل نخست بازی را به ثمر رساند تا در کسب این عنوان قهرمانی نقش داشته باشد.
فوق ستاره در نخستین بازی رسمی فصل جدید پایش به گلزنی باز شد. البته او در سفر پی اس جی در جاپان هم گلزنی کرده بود اما آن بازی ها برای پاری‌سن ژرمن بازی های دوستانه بود.
اکنون مسی علاوه بر این که در اولین بازی رسمی فصل جدید که فینال سوپرکاپ فرانسه بود، گلزنی کرد، به عنوان بهترین بازیکن زمین هم برگزیده شد.
این ستاره فوتبال جهان پس از این بازی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" خوشحالم چون می خواستیم فصل را با قهرمانی در این جام شروع کنیم، به پیش"
در همین حال، مسی با قهرمانی در سوپر جام فرانسه چهل و یکمین جام دوران فوتبالی خود را به دست آورد. این دومین جامی است که مسی با پیراهن پاری‌سن‌جرمن به دست می‌آورد.
او فصل قبل هم قهرمانی در لیگ فرانسه را با پیراهن تیم پاریسی به دست آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала