تخم مرغ برای رشد مو بسیار مفید است

© Fotolia / PuhhhaДевушка во время расчесывания волос
Девушка во время расчесывания волос  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
عضو شوید
النا مودیچوا دکتر تریکولوژیست: تخم مرغ برای رشد فولیکول های مو ضروری است.
به گزارش اسپوتنیک، داکتر النا مودیچوا متخصص پوست و زیبایی، از فهرست محصولات برای رشد مو زنان روسی نام گرفت.
وی معتقد است که قبل از هر چیز باید تخم مرغ را در رژیم غذایی خود بگنجانید که منبع پروتئین و بیوتین است. به گفته مودیچوا، این اجزا برای رشد فولیکول های مو ضروری هستند. او همزمان هشدار داد که مصرف زیاد تخم مرغ منجر به افزایش سطح کلسترول خون می شود.
Брюнетка, блондинка и рыжая в парке на траве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2022
کسانی که مو خرمائی دارند زود پیر نمی شوند
علاوه بر این، این داکتر به فواید آووکادو، آجیل و میگو برای مو اشاره کرد. وی گفت: ترکیبات این محصولات حاوی ویتامین های E، B، D و اسیدهای چرب است. علاوه بر این، مودیچوا همچنین توصیه کرد که به طور منظم لوبیا بخورید که حاوی مقادیر زیادی اسید فولیک، روی، بیوتین و آهن هستند.
در خاتمه، توصیه کرد که گوشت را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید، به طور مثال، گوشت بره، گوشت خرگوش، گوشت گاو و ماهی چرب. این محصولات به دلیل محتوای امگا 3 و امگا 6 و همچنین آنتی اکسیدان های که به افزایش تراکم تارها کمک می کنند، تأثیر مفیدی بر وضعیت مو دارند.
در اوایل ماه جولای، مدیر عمومی مجله مد Cosmopolitan به همراه دکتران و آرایشگران راه‌های را برای افزایش رشد مو فهرست کردند.
در مورد ریزش موی فعال، دکتر هوپ میچل، متخصص پوست و مو، ماساژ سر را توصیه کرد. به گفته وی، گردش خون را در فولیکول های مو تقویت می کند. علاوه بر این، دکتر Dhawal Bhanusali، متخصص پوست اضافه کرد که می توان از شامپو مبتنی بر کافئین برای تسریع رشد مو استفاده کرد.یب
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала