Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو تسلیم نمی‌شود؛ تلاش برای خروج ادامه دارد

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
عضو شوید
مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو تلاش دارد تا این باشگاه را قانع سازد و آن‌ها مجوز جدایی فوق ستاره پرتگالی را صادر کنند.
به گزارش اسپوتنیک، رونالدو بعد از یک فصل حضور در منچستر یونایتد، درخواست خود برای جدایی از شیاطین سرخ را به سران این باشگاه اعلام کرده است. سران شیاطین سرخ اما موافق جدایی این بازیکن نیستند و به هیچ وجه اجازه خروج به فوق ستاره پرتگالی نخواهند داد.
رونالدو مایل است تا در فصل جدید برای تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. این بازیکن 37 ساله اما پیشنهادی از سوی تیم‌های مطرح اروپا ندارد و احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد بسیار اندک است.
با این حال جورج مندز، مدیر برنامه‌های رونالدو، در تلاش است تا هر طور شده سران یونایتد را قانع کند و مجوز جدایی مؤکلش صادر گردد.
این موضوع را دیلی میل مطرح کرده و می‌گوید که با وجود بازگشت رونالدو به تمرینات و حضور 45 دقیقه‌ای در بازی دوستانه برابر رایو وایکانو، تلاش‌های برای جدایی او همچنان جریان دارد و مندز هنوز تسلیم نشده‌است.
این در حالی‌ست که رونالدو در جریان بازی منچستریونایتد برابر رایو وایکانو، خیلی زود ورزشگاه را ترک کرد و عملا نارضایتی خود را از حضور در این تیم نشان داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала