Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شش بازیکن در فهرست فروش شیاطین سرخ+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در حالی‌که به دنبال تقویت است اما قصد دارد تا شش بازیکن خود را به فروش نیز برساند.
=به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد در تابستان امسال الکس تلس، آرون وان بیساکا، براندون ویلیامز و سه بازیکن دیگر را در فهرست فروش قرار داده است.
مدافعان میانی اریک بایی، فیل جونز و اکسل توانزبه نیز توسط شیاطین سرخ به فروش گذاشته شده‌اند زیرا یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با هدایت اریک تن هاگ یک بازار شلوغ داشته است.
سرمربی هالندی بر ورود کریستین اریکسن، لیساندرو مارتینز و تایرل مالاسیا نظارت داشته و از نظر جدایی، تیم لیگ برتری شاهد خروج تعدادی از ستاره‌ها با نقل و انتقالات آزاد بوده است.
نمانیا ماتیچ، پل پوگبا، جسی لینگارد، ادینسون کاوانی و خوان ماتا پس از اتمام یا فسخ قراردادهای شان در اولدترافورد باشگاه را ترک کردند. اعتقاد بر این است که یونایتد آماده است تا 6 نام دیگر را به لیست جدایی‌های خود در تابستان امسال اضافه کند.
مارتینز وارد خط دفاعی یونایتد شد که قبلا از رافائل واران، ویکتور لیندلوف و هری مگوایر تشکیل شده بود. این خبر بدی برای افرادی مانند بایلی، جونز و توانزبه است.
در همین حال، تلس نتوانست لوک شاو را از پست دفاع چپ در باشگاه کنار بزند و جذب مالاسیا از فاینورد می‌تواند آخرین میخ بر تابوت این بازیکن برزیلی در اولدترافورد باشد.
وان بیساکا به خاطر ضعف‌های هجومی‌اش بدنام است و این مرد انگلیسی فصل گذشته مرتباً توسط رالف رانگنیک با دیوگو دالوت تعویض شد. از سوی دیگر، ویلیامز تابستان امسال پس از یک دوره قرضی پایین‌تر از نوریچ سیتی به یونایتد بازگشت.
اگر منچستریونایتد آماده فروش بازیکنان فوق باشد، تن هاگ می‌تواند در فصل آینده دفاع خود را تقویت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала