Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه آینده مبهم رونالدو در منچستریونایتد

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عضو شوید
تاکنون سرنوشت فوق ستاره پرتگالی در منچستریونایتد در هالۀ از ابهام است.
به گزارش اسپوتنیک، حضور کریستیانو رونالدو در بازی مقابل رایو وایکانو، خوش‌بینی‌ها مبنی بر ادامۀ حضور این ستاره 37 در منچستریونایند را تا اندازۀ بیشتر کرده بود.
تعویض او در میان بازی و خروج او پس ازتعویض از الدترافورد، یک‌بار دیگر شایعات در خصوص جدایی او را دامن زد.
ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های فوق ستاره پرتگالی در تلاش یافتن مشتری برای وکیل خود است. در تازه‌ترین مورد هم در این رابطه، نشریه "سان انگلیس" گزارش داده که مندس در روزهای اخیر بارها و بارها جلساتی را با مدیران یونایتد برگزار کرده است و از روند پیشرفت مذاکرات به هیچ وجه راضی نیست.
مدیر برنامه های رونالدو از این باشگاه خواسته که قیمت مدنظرش برای فروش او را به صورت علنی مطرح کند تا او بتواند پیشنهاداتی که برای خرید او ارائه شده را بررسی کند و یکی از آنها را به باشگاه متصل کند.
این در حالی است که سران شیاطین سرخ پیش از این بارها تاکید کرده‌اند که به هیچ وجه حاضر به فروش این ستاره پرتغالی نیستند و باور دارند که او می‌تواند مهره کلیدی آنها برای فصل آینده باشد.
در همین حال، نشریه تلگراف گزارش کرده که رونالدو مجبور به ماندن در منچستریونایتد شده است. در این میان، یونایتد نیز از اصرار خود مبنی بر فروشی نبودن رونالدو دست نکشیده است.
چلسی، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، بارسلونا و پاری‌سن‌جرمن همگی انتقال کریستیانو رونالدو را رد کرده‌اند. هیچ توافقی با ناپولی وجود ندارد و انتقال به این باشگاه موضوع جدی نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала