Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت دو تیم اسپانیایی بر سر مهاجم بارسا

© REUTERS / Nacho DoceMartin Braithwaite, jugador del FC Barcelona
Martin Braithwaite, jugador del FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عضو شوید
مهاجم دنمارکی بارسلونا احتمالا در لالیگا بماند.
به گزارش اسپوتنیک، مارتین بریتویت، مهاجم دنمارکی بارسلونا جایی در لیست ژاوی ندارد و باشگاه می خواهد این بازیکن از لیست باشگاه خارج کند.
آبی‌واناری‌ها تلاش دارند تا این بازیکن را به صورت قرضی به یک باشگاه لالیگایی منتقل کند تا مبلغی را در این انتقال به جیب بزند.
طبق گزارش نشریه اسپانیایی "آ.اس" باشگاه های ختافه و سلتاویگو هر دو به جذب بریتویت به عنوان بازیکن آزاد علاقه نشان داده‌اند ولی این بازیکن 31 ساله می خواهد قبل از موافقت با هر انتقالی، جدایی خود از بارسلونا را قطعی کند.
بارسلونا به دنبال راهی است که بتواند قرارداد او را که تا سال 2024 ادامه دارد لغو کند و در روزهای آینده این بازیکن از باشگاه خارج شود.
با اینکه دوران بریتویت در این باشگاه پایان خوبی نداشت اما این بازیکن دانمارکی برای باقی ماندن در فوتبال اسپانیا گزینه‌های قابل توجهی دارد.
بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز و با آمدن رافینیا و رابرت لواندوفسکی به کاتالونیا خط حمله خود را برای فصل جدید چیده است و جایی برای بریتویت نیست.
با توجه به اینکه بریتویت در فصل گذشته فقط در 4 بازی لالیگا حاضر شد این مسئله اوضاع را برای او دشوار می کند به خصوص که دوران او در نیوکمپ به پایان رسیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала