Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان به ضرر رونالدو می‌گذرد

© REUTERS / FRANCK FIFEرونالدو بازیکن منچستریونایتد
رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو تصمیم داشت تا قبل از شروع لیگ برتر برای خودش تیم جدید پیدا کند، اما چند روز مانده به آغاز لیگ او همچنان در حال جست‌وجو است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو پس از مدت‌ها تلاش برای جدایی از منچستریونایتد و مذاکره با مدیران این باشگاه، روز گذشته بالاخره به اردوی پیش فصل این تیم ملحق شد و در بازی دوستانه برابر رایو وایکانو، 45 دقیقه بازی کرد و قبل از ختم بازی ورزشگاه را ترک کرد تا تیر آخر را به پیکر شیاطین سرخ زده و پیغام واضحی به سران پرافتخارترین تیم انگلیس بدهد و بگوید که روی من حساب نکنید.
سران یونایتد با وجود اصرار به حفط رونالدو، هنوز توجه این بازیکن را جلب نکرده‌اند و ستاره پرتگالی تاکید بر جدایی دارد. با این حال زمان به ضرر رونالدو می‌گذرد و چیزی به آغاز لیگ نمانده است.
این بازیکن تصمیم داشت تا قبل از شروع لیگ برتر برای خودش تیم جدید پیدا کند، اما هیچ کدام از تیم‌های مطرح خواهان جذب این ستاره 37 ساله نیستند و کریس مشتری جدی ندارد.
خورخه مندس، ایجنت این بازیکن، جلسات و مذاکراتی با چندین باشگاه مطرح اروپایی با هدف یافتن راهی برای خروج این بازیکن 37 ساله برگزار کرده است. بارسلونا، اتلتیکو، چلسی، بایرن، ناپولی همگی با مندز در تماس بوده اند، اما هنوز مذاکرات به هیچ وجه نتیجه مثبت نداشته است. کمتر از یک هفته تا شروع فصل 2022-2023 لیگ برتر برای یونایتد باقی مانده است و زمان رو به اتمام است. همه نشانه‌ها حاکی از آن است که ستاره پرتگالی برای شروع فصل با یونایتد باید آماده شود.
در این مدت کوتاه تنها دو گزینه برای رونالدو باقی مانده است که ممکن انتقال به آن‌ها انجام شود. گزینه اول اتلتیکومادرید است که رئیس و هوادارانش به حضور رونالدو مخالف اند و مربی‌اش موافق و گزینه دیگر ناپولی است که قدرت تیمی و مالی ندارد و نمی‌تواند دستمزد این بازیکن را پرداخت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала