Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موافقت ستاره هالندی به جدایی از بارسلونا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عضو شوید
ممفیس دپای ستاره هالندی بارسلونا به جدایی از این تیم موافقت کرده و مدیر برنامه‌هایش با باشگاه‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن وی اند، در حال مذاکره است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی جاری هزینه زیادی برای جذب بازیکن کرده و برای ثبت نام این بازیکنان نیاز دارد تا چند بازیکن را به فروش برساند.
ممفیس دپای یکی از بازیکنانی است که سران بلوگرانا امیدوار به فروش او هستند اما این بازیکن هالندی قبل از این با جدایی مخالفت کرده بود.
با این حال فابریزیو رومانو مدعی است که دپای با جدایی موافقت کرده و وکیل وی در حال مذاکره است تا قرارداد را فسخ کند و سپس مؤکلش به صورت آزاد به تیم دیگری منتقل شود.
البته دپای برای فسخ قرارداد نیز شرط گذاشته و به مدیران بارسا گفته است که تنها در صورت دریافت پیشنهاد خوب و از سوی تیم‌های بزرگ آماده خروج خواهد شد.
دپای در حالی چنین درخواستی را مطرح کرده که بارسا خواهان 20 میلیون یورو از فروش این بازیکن بود و با یوونتوس مذاکرات نیز برای این ستاره هالندی انجام داده بود.
این در حالی‌ست که دپای تابستان گذشته به صورت آزاد از لیون به بارسا آمد و پس از یک فصل دوباره خواهان جدایی به صورت آزاد شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала