پاکستان: روزانه بیش از 2 تن مواد مخدر افغانی کشف و ضبط می شود

© Sputnik / Andrei Steninفرهنگ پرورش بنگ بته و چرس در افغانستان
فرهنگ پرورش بنگ بته و چرس در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عضو شوید
نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان پاکستان اعلام کرده که روزانه بیش از 2 تن مواد مخدر که بطور قاچاق از وارد می شود، کشف و ضبط کردند.
به گزارس اسپوتنیک، شین‌هوآ خبرگزاری رسمی دولت چین خبر می دهد، نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان، طی 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف کشور عملیات هایی را انجام دادند که در نتیجه آن بیش از 2 هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف و سه مظنون نیز دستگیر شدند. این مطلب را امروز نماینده رسمی این سرویس اعلام کرده است.
به گفته اداره مبارزه با مواد مخدر پاکستان، بر اساس اطلاعات عملیاتی به دست آمده، نیروهای امنیتی در منطقه پیشین بلوچستان واقع در جنوب غرب کشور عملیاتی را انجام داد که در نتیجه یک هزار و 312 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شده است.
در عملیاتی دیگر، ماموران مبارزه با مواد مخدر یک کامیون زغال سنگ را در گذرگاه مرزی خرلاچی بین پاکستان و افغانستان در استان خیبر پختونخوا در شمال غرب کشور توقیف کردند.
 امریکا پلان «B» در باره بی ثبات ساختن آسیای مرکزی را آغاز کرده - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2022
دستگیری دو قاچاقبر با 47 کیلوگرم مواد مخدر از سوی پولیس تاجیکستان
وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این کامیون 32 کیلوگرم تریاک و بیش از 400 کیلوگرم حشیش قاچاق از افغانستان کشف کردند، گفت: راننده کامیون در محل دستگیر شد.
به گفته سخنگوی سرویس مبارزه با مواد مخدر پاکستان، در همان زمان، به عنوان بخشی از عملیات دیگری در استان خیبر پختونخوا، 144 کیلوگرم حشیش را در یک منطقه متروکه در ولسوالی وزیرستان شمالی کشف و ضبط کرد.
او گفت که مواد مخدر برای قاچاق بیشتر در سراسر کشور در بوته ها جاه ساری می شوند.
سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین افزود: علاوه بر این، بیش از 130 کیلوگرم مواد مخدر در نزدیکی اسلام آباد پایتخت پاکستان و 142 کیلوگرم در منطقه شیخپورا در شرق کشور در دو عملیات اطلاعاتی کشف و ضبط و برعلاوه دو مظنون نیز بازداشت شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала