اعتراف آمریکا به ایجاد "ارتش سایبری" برای حمله به روسیه

© Depositphotos.com / Gorodenkoffاعتراف آمریکا به ایجاد "ارتش سایبری" برای حمله به روسیه
اعتراف آمریکا به ایجاد ارتش سایبری برای حمله به روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
معاون وزیر امور خارجه روسیه از اعتراف ایالات متحده در ایجاد "ارتش سایبری اطلاعات اوکراین" برای حمله به کشورش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، اولگ سیرومولوتوف معاون وزیر خارجه روسیه در یک مصاحبه گفت که ایالات متحده و متحدانش از فناوری اطلاعات برای اهداف تهاجمی استفاده می کنند و به ایجاد "ارتش سایبری فناور اطلاعات اوکراین" برای حمله به زیرساخت های روسیه "اعتراف" می کنند.
وی در سخنانی درباره سومین نشست گروه کاری باز سازمان ملل متحد در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) گفت که در آن هیئت روسی، "بر اساس واقعیت ها یادآور شد که این ایالات متحده و متحدانش هستند که از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای اهداف توهین آمیز استفاده می کنند."
معاون وزیر خارجه روسیه افزود: آنها همچنین اعتراف می کنند که "ارتش فناوری اطلاعات اوکراین" را برای حمله به زیرساخت های روسیه ایجاد کرده اند.
در ماه جون امسال، آندری کروتسکیخ، کارشناس ارشد بخش سایبری وزارت خارجه روسیه گفت که گروه‌های هکری اوکراین، ایالات متحده و گرجستان در حال انجام حملات سایبری علیه سازمان‌های دولتی روسیه، و جمع‌آوری اطلاعات هستند.
به گفته کروتسکیخ، 22 گروه هکری روس و خارجی در عملیات های غیرقانونی شرکت دارند، که فعال‌ترین آنها ارتش IT اوکراین، GhostClan (ایالات متحده آمریکا)، GNG (گرجستان)، Squad303 (لهستان) هستند.
پیش ازاین "واسیلی نبنزیا" نماینده روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که کشورهای غربی ارتش سایبری در اوکراین ایجاد کرده اند که جهان را تهدید می کند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفت که غرب اوکراین را با سلاح‌های سایبری تجهیز و ارتشی از هکرها ایجاد کرده که بعداً تهدیدی برای غرب خواهد بود.
او به غرب هشدار داد: "هکرهایی که شما بسیج کرده‌اید در سراسر جهان پخش می‌شوند و تهدیدی برای شهروندان کشورهای غربی نیز محسوب می‌شوند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала