Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تبعید رونالدو به نیمکت؛ کریس شامل مثلث حمله‌ی هاگ نیست+ عکس

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد؛ یکی از داغ‌ترین موضوعات تابستان امسال بوده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو می‌خواهد که به دلیل ناکامی منچستریونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا؛ از این تیم جدا شود.
این سوپراستار در بازی‌های پیش فصل تیم‌اش در تایلند و استرالیا حضور نیافت و در بین تمامی بازی‌های پیش فصل تنها در نیمه اول بازی مقابل رایو وایکانو به میدان رفت.
در حالی‌که آینده او هنوز حل نشده بازی‌های لیگ برتر برای منچستریونایتد از یکشنبه 16 اسد با دیداری مقابل برایتون در اولدترافورد آغاز می‌شود.
دیلی میل گزارش داد که رونالدو بخشی از برنامه‌های اریک تن هاگ برای شروع فصل نیست و برعکس مربی هالندی می خواهد که به جیدون سانچو، آنتونی مارسیا و مارکوس راشفورد (به خاطر درخشش شان در پیش فصل) پاداش بدهد.
تنها گزینه‌ای که در حال حاضر روی میز رونالدو برای شروع بازی مقابل برایتون وجود دارد این است که مارسیال هنوز از ناراحتی همسترینگ که باعث کناره‌گیری او از بازی مقابل اتلتیکو مادرید شده بود، بهبود نیافته است. بعید است که چنین باشد و این کهنه کار احتمالاً در بهترین حالت باید به نیمکت نشینی رضایت دهد.
به طور گسترده تصور می‌شود که رونالدو و ایجنتش، خورخه مندس وقتی به یونایتد گفتند که او می‌خواهد جدا شود، اطمینان داشتند که یک باشگاه بزرگ می‌خواست رونالدو را به خدمت بگیرد.اما هیچ پیشنهادی از طرف تیم‌های لیگ قهرمانان برای او دریافت نشده و اکنون او باید به یونایتد بازگردد و برای فصل جدید آماده شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала