Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقابل آنچلوتی با سران باشگاه برسر خرید بازیکن+ عکس

© REUTERS / Juan Medinaرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
رئال مادرید می‌خواهد در روزهای باقی‌مانده بازار تابستان می‌خواهد یک جانشین برای بنزما بخرد که این امر با مخالفت آنچلوتی روبرو شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که کریم بنزما مرد شماره 9 مشخص در سیستم رئال مادرید است اما سران باشگاه تصمیم گرفته که باید در تابستان امسال جایگزین وی را به برنابئو بیاورند یا خیر؟
در همین حال بورخا مایورال و لوکا یوویچ هر دو به ترتیب راهی ختافه و فیورنتینا شده‌اند و فقط ماریانو دیاز به عنوان تنها جانشین طبیعی بنزما در پُست مهاجم مرکزی باقی مانده است.
با این حال کارلو آنچلوتی مایل است در طول پیش فصل از ادن هازارد استفاده کند و خوانمی لاتاسا مهاجم رئال مادرید کاستیا نیز ممکن است گاهی به تیم اصلی دعوت شود، زیرا او برای تور پیش فصل در ایالات متحده دعوت شده بود.
رسانه‌ی آ اس مدعی‌ست که آنچلوتی به باشگاه گفته که از ترکیب تیم راضی است و نیازی به جذب مهاجم دیگری نمی‌باشد.
این مربی ایتالیایی معتقد است که بین رودریگو گوس، ادن هازارد و مارکو آسنسیو، او پوشش کافی در جلو دارد.
ماریانو همچنان بدون هیچ تاثیری بر این برنامه اجازه خروج خواهد داشت، تنها خروج آسنسیو است که محتمل باقی می‌ماند و همچنین تاثیر مادی دارد. اگر این بازیکن 26 ساله جدا شود، آنچلوتی به دنبال خرید دیگری خواهد بود.
تضاد بین استراتژی آنچلوتی و ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، مطمئناً موضوع بحث است.
بارسلونا اطمینان حاصل کرده که دو مهاجم طراز اول و پرقدرت را در اختیار گرفته اما آنچلوتی ترجیح داده که به تیمش باورمند باشد و به مهاجمان دست داشته‌اش برای بازی در سراسر خطوط اعتماد کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала