Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سابق سیتی: هالند بهترین بازیکن جهان است

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
پابلو زابالتا، اسطوره منچسترسیتی، اخیرا در مورد ارلینگ هالند صحبت کرده و ستاره نروژی را "بهترین بازیکن جهان" خوانده است.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی، در پنجره نقل‌وانتقالات جاری، مبلغ فسخ قرارداد ارلینگ هالند را به دورتموند پرداخت و این بازیکن نروژی را که باشگاه‌های بزرگی چون بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ به دنبالش بودند، به خدمت گرفت.
هالند اما در نخستین بازی در برابر لیورپول در سوپرجام انگلیس، نمایش بسیار ضعیف داشت و انتقادهای زیادی از وی صورت گرفت.
با این حال، پابلو زابالتا، اسطوره منچسترسیتی، ارلینگ هالند را "بهترین بازیکن جهان" می‌داند و مدعی است که این بازیکن توانایی‌های زیادی دارد.
زابالتا به اسکای اسپورت گفت:" من او را دیدم و او ... وای. او یکی از بازیکنان اصلی بود. او در بازار بود و تیم‌های بزرگ زیادی به دنبال جذب او بودند. همه ما از حضور او در باشگاه بسیار خوشحالیم. من فکر می‌کنم که او قبلاً با منچسترسیتی ارتباط داشته است، زیرا پدرش قبلاً برای باشگاه بازی کرده است. بازیکنان به اینجا می‌آیند و بعد نمی‌خواهند نقل مکان کنند، آنها احساس می‌کنند عضوی از خانواده هستند. هالند بازیکنی در کلاس جهانی است. او یک خرید عالی خواهد بود."
او در مورد موفقیت‌های چند سال اخیر سیتی گفت: "در داخل کشور آن‌ها همه چیز را بردند. آن‌ها بسیار موفق بوده اند و در ده سال گذشته بر فوتبال انگلیس تسلط داشته اند. لیگ قهرمانان یکی از آن رقابت‌هایی است که باشگاه به دنبال آن است و امیدوارم بتوانند به زودی برنده شوند."
این در حالی‌ست که سایر کارشناسان معتقد اند که هالند به این زودی‌ها در سیستم منچسترسیتی جا نخواهد افتاد و روزهای بسیار سختی در پیش دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала