کشف پاره‌های گلوله "همیارس" در محل گلوله باران انبار نفت در ماکیئیفکا + ویدیو

عضو شوید
دفتر جمهوری مرمی دونتسک در مرکز مشترک کنترول و هماهنگی آتش‌بس (JCCC) قطعاتی از مهمات هیمارس (HIMARS) را در محل گلوله باران یک انبار نفت در ماکیئیفکا با برچسب‌های که بر روی آنها باقی مانده‌ است، پیدا کردند.
به گزارش اسپوتنیک، "سرگئی پرورزف" کارشناس نظامی از دونتسک در این مرکز به خبرنگاران گفت که کشف این پاره‌ها به ما امکان می‌دهد خدمه‌ای را که این گلوله باران را انجام دادند، مشخص کنیم.
وی افزود: گروه عملیاتی دفتر نمایندگی جمهوری مرمی دونتسک در مرکز مشترک کنترول و هماهنگی آتش‌بس پاره‌های مهمات را که شبه نظامیان اوکراین در سوم اگست انبار نفت در ماکیئیفکا را هدف قرار دادند، کشف کردند. براساس ویژگی های مشخصه، می‌توان گفت که انبار توسط هیمارس مورد حمله قرار گرفته است. علاوه بر این، بخش‌هایی از مهمات را در اختیار داریم که با برچسب سری، تاریخ تولید و سایر اطلاعات مهم مشخص شده است که بر اساس آن، شاید در آینده می‌توان خدمه شلیک‌کننده را مشخص کرد.
پیش از این روز چهارشنبه، دفتر نمایندگی جمهوری مرمی دونتسک در مرکز مشترک کنترول و هماهنگی آتش‌بس از آتش‌سوزی در قلمرو انبار نفت در ماکیئیفکا در نتیجه گلوله باران نیروهای اوکراینی خبر داد.
اوکراین قبل از هرشلیک هیمارس با آمریکا مشورت می‌کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
اوکراین قبل از هرشلیک هیمارس با آمریکا مشورت می‌کند
از اواخر ماه جون سال روان میلادی، چهار ماه پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، هیمارس توسط نیروهای اوکراینی علیه نیروهای مسلح روسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала