Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید بی‌سابقه راموس از مسی

© AP Photo / Daniel Ochoa de Olza"Barselona"nın hücumçusu Lionel Messi və Madrid "Real"ının müdafiəçisi Serxio Ramos
Barselonanın hücumçusu Lionel Messi və Madrid Realının müdafiəçisi Serxio Ramos - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
سرجیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید و مدافع فعلی پاریسن‌جرمن، به تمجید از لیونل مسی پرداخته و هم‌تیمی بودن با ستاره آرجانتینی را یک امتیاز عنوان کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، چندی سال قبل باور این که سرخیو راموس و لیونل مسی در یک بازی کنند و رابطه گرم و صمیمی داشته باشند سخت بود، اما این اتفاق فصل گذشته افتاد و هر دو بازیکن اسپانیا را به مقصد پاریس ترک گفتند و در یک تیم به میدان رفتند.
این دو بازیکن که زمانی دشمنان هم‌دیگر و کاپیتان رئال و بارسا، دو رقیب سنتی بودند، در پی‌اس‌جی رابطه خوب با هم ایجاد کردند و یک فصل را به خوبی و بدون حاشیه به پایان رساند.
در تمرینات پیش فصل اما درگیری کوچکی میان این دو بازیکن به وجود آمد و پس از خطای خشن راموس روی پای مسی، تنش ایجاد شد و رسانه‌ها مدعی شدند که آتش دشمنی دیرینه دوباره شعله‌ور شده است.
با این حال، راموس در تازه‌ترین گفت‌وگویش به تمجید از مسی پرداخته و هم‌تیمی بودن با وی را امتیاز تلقی کرده تا به صورت غیرمستقیم نزاع بین شان را نفی کند.
ستاره اسپانیایی در مصاحبه با ESPN گفت:" هم‌تیمی بودن با مسی برای من یک امتیاز است. نیازی نیست به او تبریک بگویم(اشاره به انتخاب لئو به عنوان بهترین بازیکن سوپرجام فرانسه). همه می دانند او چگونه است، امیدوارم به همین منوال ادامه دهد."
راموس تنها کسی نبود که از مسی تمجید کرد. مارکینیوس کاپیتان و مدافع برازیلی پی‌اس‌جی نیز علیرغم اینکه این دو رقیب سرسخت در عرصه فوتبال بین‌المللی هستند، از ستاره آرجانتینی به خوبی یاد کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала