Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی قیمت دو مدافع مورد نظر بارسا را مشخص کرد

© REUTERS / ALASTAIR GRANTSoccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
باشگاه چلسی به باشگاه بارسلونا اطلاع داده که اگر آن‌ها آزپلیکوئیتا و آلونسو را می‌خواهند، باید 25 میلیون یورو هزینه کنند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا با آن‌ که در پنجره نقل‌وانتقالات جاری 5 بازیکن به خدمت گرفته است، اما هنوز خریدهایش تکمیل نشده و قصد دارد تا مارکوس آلونسو سزار آزپلیکوئیتا را نیز از چلسی به خدمت بگیرد.
چلسی که پس از جدایی رودیگر و کریستنسن، در خط دفاع به مشکل خورده، حاضر به فروش این دو بازیکن نیست اما شرایط قرارداد آن‌ها ایجاب می‌کند که به فروش شان فکر کند.
آزپلیکوئیتا و آلونسو، تا جون 2023 با چلسی قرارداد دارند و از همین را آبی‌ها حاضر شده‌اند تا این دو بازیکن را به بارسا واگذار کنند. سران این تیم اما گفته اند که تنها در صورتی حاضر به فروش آلونسو و آزپلیکوئیتا خواهند شد که میلغ 25 میلیون یورو دریافت کنند.
این موضوع را نشریه اسپورت مطرح کرده و می‌گوید که سران بارسا با توجه به این که از قرارداد هر دو بازیکن فقط یک سال باقی مانده، این مبلغ بسیار بالا است و باید کاهش یابد.
هر دو بازیکن با بارسا به توافق شخصی دست یافته اند و تلاش دارند تا راه حل مناسبی پیدا کرده و لندن را به مقصد بارسلونا ترک کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала