Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیک مدعی شد؛ رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
عضو شوید
نشریه انگلیسی مدعی شد که خروج رونالدو از منچستر بعید به نظر می‌رسد.
به گزارش اسپوتنیک، فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از جمعه شب با دیدار تیم‌های کریستال پالاس و آرسنال در ورزشگاه "سهلورست پارک" آغاز می‌شود.
فصلی که مدعیان کسب عنوان قهرمانی خود را تا بُن دندان مسلح کرده‌اند تا بتوانند این عنوان ارزشمند را چنگ رقبا بیرون بکشند.
رونالدو که فصل گذشته ستاره بی چون و چرای تیمش بود و البته نتوانست یک تنه تیمش را به موفقیت برساند، قصد جدایی از منچستریونایتد را دارد.
او تورهای استرالیا و تایلند را از دست داد و تنها در بازی دوستانه چند روز قبل مقابل رایو وایکانو به مدت45 دقیقه در ترکیب قرار گرفت.
رونالدو تنها 12 ماه پس از جدایی از یوونتوس، حالا قصد جدایی از منچستریونایتد را دارد، آن هم در حالی که فقط یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است.
منچستری‌ها علاقه‌ای به از دست دادن این بازیکن ندارد، اما رونالدو و ایجنت سرشناسش (خورخه مندز) در تلاش برای پیدا کردن راه حلی هستند تا او اولدترافورد را ترک کند.
در تازه ترین مورد، نشریه اتلتیک مدعی شد که خروج رونالدو از منچستریونایتد در این تابستان بعید به نظر می‌رسد. جوئل گلیزر، مالک باشگاه منچستریونایتد علاقه‌مند به حضور اوست ولی بسیاری در این باشگاه دوست دارند تا رونالدو تیم را ترک کند.
لوری وایت‌ول، خبرنگار انگلیسی اتلتیک نوشت که با این حال منچستریونایتد بارها عنوان کرده که نمی‌خواهد رونالدو را به فروش رساند و تن‌هاگ نیز با تمام حواشی تصمیم دارد با این فوق ستاره کنار بیاید.
به هر حال آنچه این روز‌ها در حال رخ دادن است، فاصله گرفتن رونالدو از دوران اوج آن هم در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی است؛ تورنمنتی که رونالدوی 37 ساله برای آخرین بار آن را تجربه خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала