- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

مواد مخدر در مواضع قوای اوکراین مشاهده شده است

© AFP 2023 / Evgeniy Maloletkaاردوی اوکراین
اردوی اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: مواد مخدر در مواضع سابق قوای مسلح اوکراین مشاهده شده است.
به گزارش اسپوتنیک، جرال ایگور کریلوف، قوماندان قوای دفاع رادیویی، کیمیاوی و بیولوژیکی قوای مسلح روسیه، گفت که مواد مخدر اغلب در مواضع رها شده نیروهای اوکراین مشاهده شده است.
وی گفت: باید به حقایق کشف مواد مخدر از جمله مواد افیونی مانند متادون، کدپسین، کدترپ و همچنین مواد افدرین T-phedrine وTriphedrine در مواضع به جا مانده اردوی اوکراین توجه ویژه شود. .
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
زلنسکی می‌خواهد در مورد اوکراین "مستقیماً" با رئیس‌جمهور چین گفتگو کند
کریلوف یادآور شد که مواد مخدر مصنوعی متادون در معالجه اعتیاد به مواد مخدر به مثابۀ وسیله برای معالجه جایگزین استفاده می شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در گذشته انواع مختلفی از مواد مخدر برای پرسنل نظامی آلمان نازی و همچنین اردوی امریکا در طول جنگ کوریا و ویتنام داده میشد.
پیش از این، احمد دودایف، وزیر اطلاعات جمهوری چیچن، بهRT گفته بود که در مناطق آزاد شده، قوای خاص چیچن مواد مخدر مورد استفاده ملی گرایان اوکراینی را در مواضع مشاهده کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала