Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احمد ضیا عظیمی: "افغانستان در کافا همیشه کار حریفان را سخت کرده است"

© Photo / احمد ضیا عظیمی سرمربی تیم ملی زیر 19 سالاحمد ضیا عظیمی سرمربی تیم ملی زیر 19 سال
احمد ضیا عظیمی سرمربی تیم ملی زیر 19 سال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
عضو شوید
نشست خبری سرمربیان حاضر در رقابت‌های کافا زیر 19 سال مرکز آسیا امروز برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ نشست خبری سرمربیان تیم‌های ملی زیر 19 سال کشورهای حاضر در مسابقات کافا یا مرکز آسیا؛ با حضور سرمربیان تیم‌های افغانستان، ایران، تاجیکستان، قرقیزستان و ازبیکستان در هتل حیات ریجینسی شهر دوشنبه برگزار شد.

احمد ضیا عظیمی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان افغانستان که در این نشست خبری حضور داشت، گفت: "در طی سه ماه گذشته توانستیم بهترین بازیکنان را از ولایات مختلف کشور برای تشکیل تیم ملی جوانان انتخاب کنیم. تیم، تمرینات خوب و منظمی را در کابل سپری کرده و آماده حضور برای کسب نتایج خوب در این مسابقات هستیم."

عظیمی اضافه کرد: "در طی دست کم دو ماه گذشته 23 بازیکن به صورت کامل در کمپ تمرینی کابل در خوابگاه فدراسیون فوتبال قرنطین بودند و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین کردند. چند بازی تدارکاتی هم با تیم‌های داخلی برگزار کردیم."

عظیمی در خصوص شانس قهرمانی در این مسابقات گفت: "تمامی تیم‌ها برای کسب نتیجه خوب و قهرمانی پای به این مسابقات گذاشته‌اند و تقابل با هیچ تیمی آسان نیست."

عظیمی افزود: "روی کاغذ تجربه مسابقات قبلی نشان داده که ازبیکستان و ایران تیم‌های اصلی مدعی قهرمانی در این مسابقات هستند، اما این بدین معنی نیست که تیم‌های دیگر خطرناک نیستند. تیم‌های نوجوانان و جوانان افغانستان در مسابقات کافا همیشه برای حریفان شان مشکل ایجاد کردند و کارشان را سخت کردند."

البته سرمربی نوجوانان کشور اطمینان داده و گفت: "به مردم اطمینان می‌دهم که کادر فنی و بازیکنان ما تمام تلاش و نیروی شان را برای درخشش در این مسابقات خواهند گذاشت. امیدوارم بتوانیم مسابقات را با برد مقابل قرقیزستان شروع کنیم."

این در حالی‌ست که افغانستان فردا در نخستین دیدارش از ساعت 8:30 شب به وقت کابل به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала