Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش "تن‌هاگ" برای بازگشت "حکیم زیاش" به منچستر

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر حکیم زیاش بازیکن چلسی و تیم ملی مراکش Футбол. Лига чемпионов. Матч "Краснодар" – "Челси"
حکیم زیاش بازیکن چلسی و تیم ملی مراکش    Футбол. Лига чемпионов. Матч Краснодар – Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد در تلاش برای جذب حکیم زیاش از چلسی است.
به گزارش اسپوتنیک، حکیم زیاش در فصل گذشته و زیر نظر توماس توخل جایگاه ثابتی در ترکیب چلسی نداشت و بسیاری از مسابقات این تیم را از روی نیمکت تماشا کرد. به نظر می رسد خود این بازیکن تمایلی به ماندن در لندن برای فصل بعد ندارد.
شایعات حاکی از آن است که اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد در تلاش است تا حکیم زیاش 29 ساله را از چلسی جذب کند.
زیاش در فاصله سال‌های 2017 تا 2020 یکی از مهره‌های کلیدی این مربی هالندی در ترکیب آژاکس بود و موفق شد در طول دوران حضورش در این تیم 49 گل در 164 بازی به ثمر برساند و پس از آن تصمیم گرفت پیراهن چلسی را به تن کند.
اکنون سرمربی هالندی به صورت جدی در تلاش است تا با خرید بازیکنان جدید بتواند شرایط منچستریونایتد را بهبود ببخشد و یکی از گزینه‌هایی که برای این کار در نظر دارد زیاش است.
پیش از این گزارش شده بود که زیاش نیز بار دیگر بر آمادگی کامل خود برای پوشیدن پیراهن میلان که در حال حاضر مقصد مورد علاقه اش محسوب می شود تاکید کرد.
وکیل زیاش به این بازیکن 29 ساله گفته چند تیم به او علاقه مند هستند اما هافبک هجومی سابق آژاکس روسونری را به سایر گزینه هایش ترجیح می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала