Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طاقت واندا نارا طاق شد؛ تصمیم به طلاق با ستاره پی‌اس‌جی+ عکس

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOInter Milan's Argentinian forward Mauro Emanuel Icardi (L) and his wife Wanda Nara look on during the Italian Serie A football match Inter Milan versus Crotone on February 3, 2018 at the 'Giuseppe Meazza' Stadium in Milan.
Inter Milan's Argentinian forward Mauro Emanuel Icardi (L) and his wife Wanda Nara look on during the Italian Serie A football match Inter Milan versus Crotone on February 3, 2018 at the 'Giuseppe Meazza' Stadium in Milan.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
عضو شوید
واندا نارا زن مائورو ایکاردی تصمیم‌اش برای طلاق از ستاره پاریسن‌جرمن را تایید کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ واندا نارا شریک زندگی مائورو ایکاردی مُهاجم پاریسن‌جرمن تصمیم‌اش برای گرفتن طلاق از همسرش را تایید کرد؛ این وضعیت در حالی پیش می‌آید که او ایجنت این مهاجم آرجانتینی نیز است.

این زن 35 ساله در صفحه توییترش در مورد طلاق‌اش نوشت: "من در آرجانتین هستم زیرا در حال طلاق گرفتن از مائورو می‌باشم. دیگر نمی‌توانم."

گفتنی است رابطه نارا و ایکاردی پیش از این با جنجال آغاز شده بود. این بازیگر آرجانتینی قبل از این‌که تصمیم بگیرد به رابطه خود پایان دهد و با مُهاجم فعلی پاریسی‌ها رابطه برقرار کند، شریک زندگی ماکسی لوپز بود.
موارد زیادی وجود داشته که این زوج در گذشته به جدایی از یکدیگر فکر کرده‌اند. با این حال بر اساس نظرات نارا این بار احساس می‌شود که طلاق می‌تواند ماهیت دائمی داشته باشد.
اگر مُهاجم آرجانتینی و نارا جدایی را رسمی کنند، این دومین جدایی برجسته‌ای خواهد بود که برادری فوتبال در تابستان شاهد آن بوده است.
پیش از این جرارد پیکه مدافع اف سی بارسلونا و همسرش شکیرا به رابطه 12 ساله شان پایان دادند. هافبک اسپانیایی متهم به خیانت با زن دیگری بود که منجر به جدایی آنها شد.
در مورد شایعه جدایی ایکاردی و نارا، این بازیگر 35 ساله هیچ دلیلی برای طلاق آنها ارائه نکرد.
بعد از جدایی مائورو ایکاردی از واندا نارا چه اتفاقی برای دوران حرفه‌ای مائورو ایکاردی در پاریسن‌جرمن خواهد افتاد مشخص نیست.
مائورو ایکاردی در تابستان 2019 با قراردادی قرضی به پی‌‌اس‌جی ملحق شد و یک فصل بعد پس از چند نمایش چشمگیر انتقالش را دائمی کرد.
با این حال، این مُهاجم به دلیل مالکیت غول‌های پاریسی مانند نیمار جونیور، کیلیان امباپه و لیونل مسی، افت کرده است.
ایکاردی فصل گذشته تنها توانست 30 بازی برای پاریسی‌ها انجام دهد و تنها 5 گل به ثمر رساند. بیشتر بازی‌های او از روی نیمکت انجام شد زیرا او نتوانست سه بازیکن معروف را از ترکیب اصلی خارج کند.
به نظر می‌رسد مائورو ایکاردی به جدایی از پاریسن‌جرمن نیاز دارد تا فوتبال عادی خود را حفظ کند. با این حال، با توجه به این‌که طلاق او با واندا نارا قریب الوقوع به نظر می‌رسد، می‌تواند منجر به مشکلاتی در مورد آینده حرفه‌ای او نیز شود زیرا نارا نماینده او هم است.
شایان ذکر است که مائورو ایکاردی هنوز تا تابستان 2024 با پاریسن‌جرمن قرارداد دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала