چین با شلیک‌های دوربرد اهداف واقع در شرق تنگه تایوان را هدف قرار داد

© AP Photo / Zha ChunmingМоряки китайских ВМС на борту ракетного эсминца Хэфэй во время военных учений в водах близ острова Хайнань в Южно-Китайском море
Моряки китайских ВМС на борту ракетного эсминца Хэфэй во время военных учений в водах близ острова Хайнань в Южно-Китайском море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
عضو شوید
ارتش چین از رزمایش اطراف تایوان و شلیک های دوربرد در این رزمایش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای مسلح چین در جریان رزمایش در حال برگزاری در نزدیکی تایوان، شلیک دور برد را تمرین و اهداف واقع در شرق تنگه تایوان را هدف قرار داد.
در بیانیه فرماندهی نظامی منطقه شرقی ارتش چین که در وی چت منتشر شده، آمده است: "حوالی ساعت 13 چهارم اگست در تنگه تایوان شلیک‌های دوربرد انجام شد و شلیک‌های دقیق به اهداف در بخش شرقی تنگه تایوان انجام شد. نتایج مورد انتظار حاصل گردید".
Моряки ВМС Народно-освободительной армии Китая. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
آغاز رزمایش گسترده چین در اطراف تایوان
پیش از این، تلویزیون مرکزی چین اعلام کرده بود که ارتش آزادیبخش خلق چین رزمایش گسترده با مهمات واقعی را در اطراف تایوان آغاز کرده است.
این مانورها که پاسخی به سفر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان امریکا به تایپه است، روز پنجشنبه ساعت 12:00 به وقت محلی در شش منطقه در اطراف جزیره تایوان آغاز شد و تا ساعت 12 یکشنبه به وقت محلی ادامه خواهد داشت.
طرف چینی به کشتی‌ها و طیاره‌ها برای عدم ورود به حریم آبی و حریم هوایی در مناطقی که رزمایش برگزار می‌شود هشدار داد که مختصات آن پیشتر منتشر شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала