Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریستیانو رونالدو در بن‌بست گیر کرده است

© REUTERS / THANASSIS STAVRAKISRonaldo Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - Belgium v Portugal - La Cartuja Stadium, Seville, Spain - June 27, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo reacts after the match
Ronaldo     Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - Belgium v Portugal - La Cartuja Stadium, Seville, Spain - June 27, 2021  Portugal's Cristiano Ronaldo reacts after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
عضو شوید
کمتر از یک ماه تا پایان پنجره نقل و انتقالات مانده است و شانس کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد همچنان در حال کاهش یافتن است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، به صراحت اعلام کرده است که می‌خواهد پس از ناکامی شیاطین سرخ در راه‌یابی به لیگ قهرمانان اروپا به تیم جدیدی برود و چمپیونزلیگ بازی کند.
این بازیکن اما پیشنهادی ندارد و به هر تیمی که مدیر برنامه‌هایش وی را پیشنهاد کرده، رد شده است. با این حال فوق ستاره پرتگالی همچنان به جدایی اصرار دارد و از مدیر برنامه‌هایش خواسته است تا راهی برای جدایی وی پیدا کند.
رونالدو با هم تیمی‌هایش برای تور پیش فصل به تایلند و استرالیا سفر نکرد. هنگامی که آن‌ها به منچستر بازگشتند، رونالدو و ایجنتش خورخه مندس با مدیران دیدار کردند تا در مورد آینده او صحبت کنند و سران باشگاه اعلام کردند که مجوز خروجش را صادر نخواهند کرد.
باشگاه برای قانع کردن رونالدو، از سر الکس فرگوسن که حیثیت پدر را به ستاره پرتگالی دارد، کمک گرفت اما سرمربی اسکاتلندی نیز نتوانست شاگرد سابقش را قانع کند.
شرایط برای رونالدو در حال پیچیده شدن است زیرا تن هاگ سرمربی منچستریونایتد نیز به او اعتماد چندانی ندارد و اخیراً گفته که ستاره پرتگالی اگر می‌خواهد در ترکیب ثابت بازی کند، باید تمرینات زیادی را پشت سر بگذراند.
رونالدو که پیشنهادی ندارد، اگر در یونایتد بماند، ممکن به نیمکت تبعید شود و دقایق اندکی برای حضور در زمین پیدا کند. با وجود همه این سناریوها که هنوز قطعی نشده است، همه نگاه ها به نحوه پخش سریال جدایی ستاره پرتگالی در هفته‌های آینده خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала