Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوسکتس و پیکه آماده قربانی جدید؛ دو قهرمان آماده کمک به فیرپلی مالی+ عکس

© AFP 2023 / Josep LagoИгрок "Барселоны" Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
عضو شوید
جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس در ملاقات با سران باشگاه تمایل به کاهش یا تعویق دستمزدهای شان نشان دادند تا باشگاه بتواند خریدهای جدید را ثبت کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه بارسلونا در حال کار بر روی سناریوهای مختلف است تا بتواند خود را در لالیگا با "فیرپلی مالی" که از سوی سازمان برگزاری مشخص شده برابر سازد و سران این تیم اگر بخواهد شش خرید خود برای فصل جدید را ثبت نام کند، باید به این مواد تعیین شده لالیگا پایبند باشد.
جدا از سه اهرم اقتصادی فعال شده، دو اهرمی که 25 درصد از حقوق تلویزیونی (400 میلیون) و یک سوم از 24.5 درصد استدیوم بارسا (100 میلیون) را جمع می‌کند، بارسا ذخیره فروش 25 درصد دیگر را دارد.
در مجموع بارسا 600 میلیون را به شکلی خارق العاده وارد می‌کند که باعث می‌شود ارزش خالص منفی 451 میلیون نقد شود. با این حال، باشگاه همه آنها را ندارد و منابع لالیگا نیز به موندو دیپورتیوو گفته‌اند که اهرم‌ها برای ثبت همه خریدها کافی نیستند. از این رو، چهارشنبه گذشته در دیدارهایی که با هر دو به طور جداگانه برگزار شده، دو کاپیتان تیم سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه علاقه نشان داده‌اند تا دستمزدهای شان را کاهش بدهند یا به تعویق بندازند.
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
ورزش
دستمزد پیکه مانع جدی برسر راه ثبت نام 5 بازیکن جدید+ عکس
مدافع میانی در فصل گذشته با تعویق بخشی از دستمزدش برای چندین سال همکاری داشت تا ممفیس و اریک گارسیا ثبت شوند. با این حال، در این مورد تعویق به تنهایی ممکن است کافی نباشد، اما کاهش آن حتی ممکن است ضروری باشد.
در حالی‌که منتظر یک جلسه رسمی‌تر با عوامل خود برای رسمی کردن شرایط جدید است، بارسا از قبل می‌داند که می‌تواند روی اهرم کاپیتان‌ها برای حل بازی جوانمردانه حساب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала