Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزی که مسی اشک ریخت؛ جدایی از خانه همیشگی+ عکس

© REUTERS / Albert Gea Лионель Месси во время пресс-конференции
Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
عضو شوید
لیونل مسی یک سال قبل درست در چنین روزی مجبور شد از بارسلونا جدا شود تا لحظه‌ای مهمی را در تاریخ لالیگا ثبت نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ "لیونل مسی دیگر در بارسلونا ادامه نخواهد داد"؛ تیتر اول رسانه‌های اسپانیا و جهان شد که همه جهان را تحت تأثیر قرار داد.
اعجوبه آرجانتینی یک روز قبل از خداحافظی از "ایبیزا" بازگشته بود تا قرارداد جدیدش را با بارسلونا امضا کند در حالی‌که 35 روز از میعاد آن گذشته بود اوایل بعدازظهر اخباری مبنی بر تمدید قرارداد مسی آغاز شد و تا اوایل عصر، بارسلونا آن را تایید کرد.
ولی 5 آگست همه چیز بر هم خورد و یکی از نمادین‌ترین لحظات در تاریخ بارسلونا، به دلایل اشتباهات قبل ثبت تاریخ شد زیرا او باید خداحافظی می‌کرد که با چشمان اشکبار آنرا انجام داد.
مسی در زمان خداحافظی گفت: "این سخت‌ترین لحظه دوران ورزشی من است. وقتی به من گفتند نمی‌توانم قرارداد کنم. یک کوزه آب سرد سرم ریخت. من لحظات سخت زیادی را پشت سر گذاشته‌ام، اما این... خیلی ناراحتم، انتظارش را نداشتم."
زمان چگونه تغییر می‌کند. بارسلونا تصمیم گرفت که به دلیل وضعیت مالی خود نمی‌تواند این معامله را انجام دهد، اما در تابستان امسال هزینه‌های زیادی را صرف کرده زیرا این باشگاه تلاش می‌کند جایگاه خود را در سلسله مراتب فوتبال بازیابد.
برای بسیاری از دست نرفته است که امضای ستاره این بازسازی رابرت لواندوفسکی، قرار است در همان روز به طور رسمی معرفی شود. به همین ترتیب، در هفته‌های اخیر رییس خوان لاپورتا توضیح داده که دوست دارد مسی را به بارسلونا بازگرداند.
صرف نظر از این‌که او چند بار پیراهن پاریسن‌جرمن را می‌پوشد، یا چند ستاره برای پر کردن جای خالی او به میدان می‌آیند، حضور مسی در فوتبال اروپا در هر جایی که بارسلونا نباشد، همیشه لکه‌ای برای باشگاه خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала