Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعنه رومانو به برایتون: "من دروغگو نیستم!"+ عکس/ویدیو

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال چلسی در حالی امروز موفق به خرید مارک کوکورلا گردید که خبر انتقال وی پیش از این به جدال میان خبرنگار معروف و برایتون منجر شده بود.
به گزارش اسپوتنیک؛ ساعات پیش باشگاه فوتبال چلسی به صورت رسمی از خرید جدیدش مارک کوکورلا رونمایی کرد.
چهارشنبه شب بود که پیش از این انتقال؛ "فابریتزیو رومانو" خبرنگار مشهور حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا اعلام داشت که چلسی برسر انتقال این بازیکن با برایتون توافق کرده است و در خبر غیر رسمی انتقال وی را اعلام داشت اما ساعتی از انتشار این خبر نگذشته بود که باشگاه برایتون هرگونه توافق با باشگاه‌های دیگر را در بیانیه‌ای رد کرد.

برایتون اعلام داشت: "خلاف گزارش‌های نادرست امشب رسانه‌ها، هیچ توافقی با هیچ باشگاهی جهت فروش کوکورلا حاصل نشده است."

ولی به این بیانیه فابریتزیو رومانو خیلی زود واکنش نشان داد. او که به منابع معتبرش از انجام این معامله اطمینان کامل داشت، درتوییترش نوشت: "خواهیم دید که چه کسی دروغ گفته است."

دو روز از این جدال نگذشته بود که انتقال ستاره دفاعی برایتون نهایی شد و چلسی او را به خدمت گرفت و امروز رسما با لباس آبی رونمایی کرد.

فابریتزیو رومانو نیز در واکنش به درست بودن خبرش، توییت خود با مضمون "خواهیم دید چه کسی دروغ گفته است" را ریتیویت کرد و نوشت: "و [دروغگو] من نبودم"

در همین حال باشگاه چلسی هم در بیانیه رسمی خرید مارک کوکورلا را تأیید و به نوعی به برایتون طعنه زد: "در پی گزارش‌های متعدد رسانه‌ها طی این هفته، توافق با باشگاه برایتون برای خرید مارک کوکورلا را تایید می‌کنیم"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала