Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فابرگاس: "دوست دارم مسی به بارسا برگردد"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سسک فابرگاس
سسک فابرگاس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
عضو شوید
سسک فابرگاس ستاره سابق بارسلونا می‌گوید که او به عنوان هوادار این تیم دوست دارد مسی به نیوکمپ برگردد.
به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از آن‌که سسک فابرگاس قراردادی را با تیم سری B ایتالیا (کومو) انجام داد، جایی که او سهامدار آن نیز است، احساسات‌اش را هنگام صحبت در مورد اسطوره بارسلونا لیونل مسی به وضوح بیان کرد.
این بازیکن 35 ساله که به مدت 3 فصل در بلوگرانا هم تیمی مسی بود، اخیرا در برنامه رادیویی"El Programa de COPE" حضور یافت و از آرزوهایش برای مُهاجم آرجانتینی صحبت کرد.

فابرگاس گفت: "به عنوان یک هوادار بارسلونا، امیدوارم و آرزو می‌کنم که مسی به بارسلونا بازگردد. یک سال از او در پاریس باقی مانده اما من او را دوست دارم. این رویایی است که باشگاه و همه هواداران دارند، اما من به عنوان یک هوادار صحبت می‌کنم."

هافبک اسپانیایی تنها کسی نیست که می‌خواهد مسی را در بارسلونا ببیند، زیرا خوان لاپورتا رییس‌ باشگاه نیز در این باره چنین نظری دارد.

پیش از این لاپورتا گفته بود: "احساس می‌کنم به‌عنوان رییس‌ یک بدهی اخلاقی به او دارم تا بهترین لحظه زندگی حرفه‌ای‌اش را به او بدهم یا لحظه‌ای بهتر را برای پایان کارش به او بدهم."

فابرگاس همچنین در مورد خرید جدید 80 میلیون یورویی رئال مادرید یعنی اورلین چوآمنی صحبت کرد و گفت: "چوآمنی را به خوبی می‌شناسم. من با افرادی در بارسلونا در مورد جذب او صحبت کردم. او بازیکنی برای آینده است، اما از نظر مالی نتوانستند او را به خدمت بگیرند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала