Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قوانین سختگیرانه‌ی پی‌اس‌جی برای مسی و ستاره‌ها+ عکس

© AFP 2023 / FRANCK FIFELe logo du PSG
Le logo du PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال پاریسن‌‌جرمن برای مسی و هم‌تیمی‌های وی قوانین رفتاری سختگیرانه‌ و محدودیت‌های شبانه روزی تنظیم کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستوف گالتیه سرمربی باشگاه فوتبال پاریسن‌جرمن که در این فصل جانشین مائوریسیو پوچتینو خواهد بود، همراه با مشاور جدید فوتبالی لوئیز کامپوس، بعد از گزارش‌های مکرر از مشکلات خارج از زمین در این تیم تصمیم گرفت نظم و انضباط شدیدی را در بین بازیکنان سطح اولش از جمله کیلیان امباپه، نیمار و لیونل مسی ایجاد کند.
مسولان جدید مجموعه‌ای از قوانین سخت‌گیرانه را تنظیم کرده‌اند که بازیکنان باید از آنها پیروی کنند، از جمله دستور خوردن صبحانه و ناهار با هم تیمی‌ها و ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در طول وعده‌های غذایی برای ارتقای پیوند تیمی.
هم‌اکنون ستاره‌ها از حضور در شبانه‌روز در پایتخت فرانسه منع شده‌اند و گزارش‌ها حاکی از آن است که کامپوس با صاحبان کلوپ‌های شبانه محلی تماس گرفته و به آن‌ها گفته که در صورت مشاهده بازیکنان در داخل، به او گزارش دهند.

این مرد پرتگالی که سابقاً مدیر ورزشی لیل بود، گفت: "اگر کسانی هستند که موافق نیستند، آنها آزادند که جدا شوند."

و گالتیه کارش را دو برابر کرد و افزود: "اگر بازیکنانی باشند که چارچوب را ترک کنند، اجازه خروج خواهند داشت. هیچ بازیکنی بالاتر از تیم نخواهد بود."

ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاریسن‌جرمن در ماه جون گفت: "نمایش به پایان رسیده است."

گزارش‌هایی وجود دارد که امباپه که در تابستان امسال قراردادی سه ساله امضا کرد و فکر می‌کرد در تصمیم‌گیری‌های باشگاه تاثیرگذار باشد با مسی بر سر نیمار درگیری داشت زیرا امباپه احساس می‌کند که بازیکن برزیلی خیلی بد انضباط است و بیش از حد به مهمانی می‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала