Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرام سازی به سبک تن هاگ؛ از حضور "رونالدو" خوشحالم

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2022
عضو شوید
سرمربی جدید یونایتد یک بار دیگر به تمجید از ستاره پرتگالی تیمش پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در ادامه هفته اول رقابت های لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه به مصاف برایتون خواهد رفت. تیمی که در فصل پیش با برد 4 بر 0، شکست سنگین و تلخی برای شیاطین سرخ و هواداران این تیم رقم زد.
اریک تن هاگ سرمربی جدید شیاطین سرخ که بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید لیگ برتر است، در نشست خبری این مسابقه در خصوص موضوعات مختلفی از جمله امادگی تیمش برای حضور قدرتمند و کسب پیروزی در فصل جدید مسابقات صحبت کرد.
اما در این نشست خبری یک بار دیگر از علاقه اش برای حضور رونالدو صحبت کرد.
سرمربی هلندی که گفته میشود چندان از وضعیت رونالدو راضی نیست و نیامده میان او ستاره تیمش اختلافاتی ایجاد شده است، در خصوص اینکه رونالدو در بازی رایووایکانو زودتر از سایر بازیکنان استادیوم را ترک کرده گفت:

این کار را معمولا بسیاری از بازیکنان انجام داده اند، ولی وقتی رونالدو انجام میدهد در محراق توجه میشود. البته این کار درست نیست. من از داشتن رونالدو راضی و البته خوشحالم، او یک مهاجم برتر و خوب برای ما است و هم اکنون نیز در ترکیب تیم قرار دارد.

تن هاگ در حالی این صحبت ها را کرده است که چندی پیش با توجه به اینکه رونالدو در اردوی پیش فصل تیم در استرالیا حضور نداشت، گفت که رونالدو از روهای اوجش فاصله زیادی دارد و برای آمادگی اش باید بیشتر تمرین کند.
از سویی دیگر بسیاری از رسانه ها پس از این صحبت های تن هاگ این برداشت را کردند که رونالدو در شروع فصل جدید لیگ برتر باید بازی را از روی نیمکت آغاز کند و این یعنی خشم رونالدو. خشمی که او را برای ترک یونایتد مجاب تر خواهد کرد.
حال باید دید تن هاگ از رونالدو در ترکیب اصلی تیمش در این بازی استفاده خواهد کرد یا خیر.
سرمربی یونایتد همچنین به حاشیه های حضور فرنکی دی یونگ نیز واکنش جالبی نشان داد.
وی گفت: منچستریونایتد خواهان جذب دی یونگ است؟ نمی‌داننم!
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала