جبهه آزادگان: شبکه حقانی دوباره به نام داعش بر مراسم عزاداری عاشورای حسینی در کابل یورش می برند

© Photo / twitterافزایش شمار تلفات دو انفجار در شهر مزارشریف
افزایش شمار تلفات دو انفجار در شهر مزارشریف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای نوشته است، که شبکه حقانی آمادگی گرفته تا دوباره بالای یکی از مراسم عزاداری عاشورای حسینی در شهر کابل یورش ببرد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان امروز شنبه با نشر خبرنامه ای نوشته است: بخش اطلاعات و امنیت جبهه‌ی ملی آزادگان اطلاع دقیق به دست آورده که شبکه‌ی حقانی آمادگی گرفته که دوباره بالای یکی از مراسم عزاداری عاشورای حسینی در شهر کابل حمله کند و مسئولیت آن را به دوش گروه داعش بیاندازد.
دو انفجار پی در پی در غرب کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
افزایش قربانیان انفجار امروز کابل؛ داعش مسئولیت این انفجار را به دوش گرفت
این جبهه افزوده است، که شبکه‌ ای حقانی با راه‌اندازی این حمله می‌خواهد به امریکا و دیگر کشورهای مخالف تروریسم پیام بدهد که اگر طالبان را منزوی کنند، داعش نیرومند خواهد شد و افغانستان را به پایگاه تروریسم بین‌المللی مبدل خواهد کرد. اما حقیقت این است که طالبان وحشی و داعشیان تروریست هیچ فرقی با هم ندارند و در سازماندهی حملات تروریستی علیه هموطنان اهل تشیع همدست و متحد هستند.
این جبهه در ادامه نوشته است، که جبهه‌ ای ملی آزادگان باور دارد، تا زمانی که رژیم خودخوانده‌ی تروریستی طالبان نابود نشود، شبکه‌های تروریستی از خاک افغانستان به عنوان سنگر مطمین برای انجام فعالیت‌های تروریستی استفاده خواهند کرد. جبهه‌ی ملی آزادگان در مبارزه علیه طالبان وحشی و دیگر شبکه‌های تروریستی اراده‌ی کامل دارد.
در همین حال، کارشناسان هم پیش از این گفته بودند، که چیرگی یک گروه تروریستی بر افغانستان باعث شده که دیگر گروه های تروریستی جرات پیدا کنند تا در برابر دولت های دیگر شورش را آغاز کنند.
این کارشناسان می گویند، که چیرگی طالبان بر افغانستان زمینه را برای سرباز گیری دیگر گروه های تروریستی فراهم کرده است و کشورهای همسایه افغانستان اگرچه تاکنون با طالبان پیوندهای نزدیکی را ایجاد کرده و برخی از این کشورها حتی سفارت های افغانستان را در اختیار این گروه قرار داده است، اما در آینده ای نزدیک زیان های پشتیبانی از یک گروه تروریستی را خواهند دید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала