Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ ستاره جوان رئال به تیم کاتالانی پیوست+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2022
عضو شوید
میگل گوتیرز دفاع چپ آکادمی رئال مادرید، به باشگاه خیرونا که تازه به لالیگا صعود کرده، پیوست.
به گزارش اسپوتنیک، میگل گوتیرز، مدافع جوان و آِینده‌دار رئال مادرید، با قراردادی تا جون 2027، به باشگاه کاتالانی خیرونا پیوست.
رئال مادرید، 50 درصد حق فروش این بازیکن را در آینده برای خودش محفوظ نگه‌داشته و در صورتی که تمایل داشته باشد، می‌تواند این بازیکن را دوباره به خدمت بگیرد.
کهکشانی‌ها از این انتقال چهار میلیون یورو درامدزایی کرده‌اند و مجموع درآمد شان از فروش‌های تابستانی به 27 میلیون یورو رسیده‌است.
گوتیرز اولین بازی خود را برای تیم اصلی مادرید در 21 اپریل 2021 انجام داد و در 16 دقیقه پایانی برابر کادیز به میدان رفت. از این بازیکن به عنوان جانشین مارسلو یاد می‌شد اما فُرم خوب مندی و دقایق کم بازی سبب شد تا وی برای درخشش و کسب تجربه تصمیم به خروج بگیرد.
به این ترتیب میگل گوتیرز پس از تاتی کاستلانوس، یان کوتو، دیوید لوپز، رودریگو ریکلمه و یانگل هررا، ششمین خرید خیرونا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала