Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقه اینترمیلان به مدافع راست رئال مادرید

© REUTERS / PIROSCHKA VAN DE WOUWأهداف مباراة ريال مدريد وكلوب بروج (3-1) في دوري أبطال أوروبا
أهداف مباراة ريال مدريد وكلوب بروج (3-1) في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2022
عضو شوید
باشگاه اینترمیلان مایل است تا آلوارو اودریوزولا، مدافع راست رئال مادرید را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، آلوارو اودریوزولا در تابستان 2018 با مبلغ 32 میلیون از رئال سوسیداد به رئال مادرید پیوست. با این حال، از آن زمان تاکنون او هنوز جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی رئال مادرید پیدا نکرده و کارلو آنچلوتی اعتقاد چندانی به وی ندارد.
اودریوزولا که قبل از این دو دوره قرضی داشته، برای اولین بار در نیمه دوم فصل 2019-2019 به بایرن مونیخ قرض داده شد. دومین انتقال قرضی او در تابستان گذشته صورت گرفت، زمانی که او برای بازی برای فیورنتینا در سری آ فرستاده شد.
اودریوزولا در 25 بازی لیگ یک بار گلزنی کرد و یک پاس گل داد و این تیم در رده هفتم جدول در پایان فصل قرار گرفت. دنی کارواخال برای اودریوزولا مانع بزرگ است و همین موضوع سبب خواهد شد تا وی بار دیگر از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.
با این حال اینترمیلان به این بازیکن علاقه نشان داده و در صورتی که دانزل دامفریس هالندی از جمع نراتزوزی‌ها جدا شود، این تیم مدافع رئال مادرید را به خدمت خواهد گرفت.
این بازیکن اسپانیایی دو سال از قراردادش با رئال مادرید باقی مانده است و تجربه قبلی بازی در سری‌آ را دارد. با این حال، مشخص نیست که آیا لوس بلانکوس در تابستان امسال به وی اجازه جدایی دائمی خواهند داد و یا بار دیگر به قرض دادن وی بسنده خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала