فرانسه از شکست دیدار بایدن و مکرون با شاهزاده سعودی خبر داد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Наследный принц Саудовской Аравии, министр обороны королевства Саудовская Аравия Мухаммед бен Сальман аль Сауд на российско-саудовских переговорах
Наследный принц Саудовской Аравии, министр обороны королевства Саудовская Аравия Мухаммед бен Сальман аль Сауд на российско-саудовских переговорах - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2022
عضو شوید
دیدار جو بایدن، رئیس جمهور امریکا و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی تاثیری بر افزایش قیمت نفت نداشت.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه ماریان فرانسوی گزارش داده است که تلاش های جو بایدن، و امانوئل مکرون برای تأثیرگذاری بر اوضاع اقتصادی انرژی موثر نبود و شکست خورد.
به نوشته این روزنامه، در پایان ماه جولای، رهبران دو کشور با ولیعهد عربستان سعودی دیدار کردند. هدف اصلی آنها سوق دادن کشورهای اوپک + به سمت افزایش قابل توجه تولید نفت بود که در نتیجه قیمت این نوع سوخت کاهش می یافت.
ترس غرب از بحران ناشی از تحریم نفت روسیه   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
ترس غرب از بحران ناشی از تحریم نفت روسیه
با این همه، در روز چهارشنبه، 3 آگوست، طی نشستی در وین، 13 کشور صادرکننده نفت (اوپک) و ده نفر از متحدان آن به رهبری روسیه تصمیم گرفتند تولید نفت خود را تنها 100000 بیلر در روز افزایش دهند که مقدار ناچیز است.
این تصمیم به دلایل مختلفی اتخاذ شد. اول اینکه اکثریت کشورها نمی توانند بیش از امروز نفت تولید کنند. ثانیاً، از آغاز عملیات ویژه در اوکراین، روسیه به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ نفت، تولید خود را کاهش داده است که سایر کشورها نتوانستند آن را دوباره جبران کنند. علاوه بر این، کاهش قابل توجهی در تولید نفت در طول همه‌گیری رخ داد و تاحال به سطح قبل از همه‌گیری برنگشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала