Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بردن جام و بازی زیبا هدف ما در این فصل است

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2022
عضو شوید
ژاوی سرمربی اسپانیایی بارسلونا در نشست خبری پیش از جدال مقابل اونام پوماس در جام خوان‌گامپر صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز در صحبت با بارسا TV در مورد بازی جام گمپر، تور پیش فصل و برنامه های آینده این تیم صحبت کرده است.
تیم:
خیلی خوب به نظر میرسد. وقتی تمرینات را نگاه میکنم میبینم که احساس خوبی داریم. تیم خیلی خوب و با شدت بالا و با ریتم عالی تمرین میکند. تور آمریکا خیلی عالی پیش رفت و راضی هستیم. گاهی در دمای بالا تمرین میکنیم اما مجبوریم. باید روی فرم باشیم. باید موقعیت های زیادی بسازیم. دیروز لواندوفسکی خیلی خوشحال و هیجان زده بود. ما هم همینطور هیجان زده هستیم. هدف ما در این فصل کسب جام هاست و در عین حال میخواهیم بازی خوبی به هواداران نشان دهیم.
جام گمپر:
مثل همیشه نیاز به حمایت هواداران داریم و حضورشان برای هیجان بازی مهم است. جام گمپر یک جشن برای هواداران بارسلونا است. میخواهیم آنها را شاد کنیم. تمام تلاش خود را انجام میدهیم.
پوماس:
آنها تیم بسیار خوبی با ریتم خیلی خوب هستند و عاشق رقابتند. بازیکنان خوبی دارند و فقط دنی آلوز نیست. مربی آنها خیلی خوب است. آنها دوست دارند از کناره ها بازی کنند و برای همین توقف آنها راحت نیست. معمولا 3 دفاعه بازی میکنند. رقیب سرسختی خواهند بود اما این باعث میشه که برای ما خوب باشد. این آخرین بای ما پیش از شروع فصل است، بنابراین علاوه بر اینکه فرصت یک بازی دیگر داریم، میتوانیم با دنی آلوز هم خداحافظی کنیم که در چند ماه گذشته کمک زیادی به ما کرد و شایسته اش بود.
دنی آلوز:
وقتی به او گفتم باید باشگاه را ترک کند همچنین به او گفتم که او شایسته تقدیر است. من با رئیس باشگاه صحبت کردم. او واقعا لیاقتش را داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала