جبهه آزادگان: انتقام خون شهیدان و زخمیان محرم را به زودی می گیریم

© Twiter وقوع انفجار سهمگین در شهر کابل
وقوع انفجار سهمگین در شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان با انتشار خبرنامه ای گفته است، که انتقام خون شهیدان و زخمیان سوگوران ماه محرم را از گروه های تروریستی خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان امروز یکشنبه با انتشار خبرنامه ای درباره انفجارهای پسین نوشته است، که انتقام خون شهیدان و زخمیان محرم حسینی را به زودی خواهیم گرفت.
وقوع انفجار سهمگین در شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2022
تنها 22 زخمی از انفجار امروز در درمانگاه فردوس آورده شده اند
این جبهه افزوده است، که هرچند نمی‌توان بهای خون یک شهید بی‌گناه را با خون صدها طالب وحشی و تروریست مقایسه کرد، با این حال، با کشتن چند تروریست وحشی بر زخم‌های دل هموطنان سوگوارمان مرهم خواهیم گذاشت.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که دو روز پیش جبهه‌ی ملی آزادگان به خانواده‌های سوگوار شهیدان و زخمیان محرم حسینی وعده سپرده بود که انتقام خون شهیدان و زخمیان را از طالبان تروریست خواهد گرفت.
در پایان این خبرنامه آمده است، که نیروهای قهرمان جبهه‌ی ملی آزادگان، هموطنان داغ‌دیده‌ی خویش را زیاد منتظر نخواهند گذاشت و به زودی شماری از طالبان وحشی را به جزای اعمال ننگین‌شان خواهند رساند. ما از ملت و‌ ملت از ماست. انتقام هر قطره خون پاک هموطنان مظلوم خویش را از طالبان تروریست خواهیم گرفت. منتظر خبر بعدی باشید.
یادآوری می کنیم، که در سه روز پسین ماه محرم گروه های تروریستی چند انفجار بالای سوگواران این ماه انجام داده است، که نزدیک به صد نفر زخمی و جان باخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала