Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به تن هاگ: آماده بازی ام!

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2022
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی خواهان بازی در مقابل برایتون است.
به گزارش اسپوتنیک، بعد از عدم حضور کریستیانو رونالدو در اردوی پیش‌فصل منچستریونایتد، اریک تن‌هاگ سرمربی هالندی منچستریونایتد عنوان کرده بود که وی فعلاً به دلیل عدم آمادگی کامل در ترکیب فیکس شیاطین سرخ قرار نخواهد گرفت؛ اما حالا مصدومیت آنتونی مارسیال شرایط را تغییر و رونالدو را امیدوار کرده است.
به نقل از استیو بیتس خبرنگار روزنامه‌ی میرور انگلیس، کریستیانو رونالدو معتقد است که برای بازی فردا مقابل برایتون آماده است و برای حضور در ترکیب اصلی تیم به سرمربی تیم اعلام آمادگی کرده است.
داستان اعلام آمادگی رونالدو برای بازی امروز مقابل برایتون تنها به درخشش و آمادگی او در تمرین خلاصه نمیشود، زیرا او ساعاتی پیش با انتشار عکسی در استوری اش و استفاده از کله ( آماده ) یک بار دیگر خود را تشنه درخشش و بازی در شیاطین سرخ نشان داد.
همچنین این خبرنگار گفته است که مقامات منچستریونایتد بدون توجه به اینکه رونالدو پس از پنجره نقل و انتقالات در باشگاه باقی می‌ماند یا نه، در پشت صحنه تلاش می‌کنند تا مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد.
منچستر با سالزبورگ بر سر انتقال بنجامین شسکو مذاکره کرده، اما معتقد است که پرداخت رقم ۴۲ میلیون پوند برای یک بازیکن ۱۹ ساله و کم تجربه بیش از حد زیاد است.
این در حالیست که همین منبع از علاقه باشگاه به لروی سانه مهاجم بایرن مونیخ گفته است و گزارش داده که نمایندگان باشگاه در خصوص جذب این وینگر آلمانی با مدیران بایرن مونیخ وارد مذاکره خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала