Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لایک جنجالی خواهر "رونالدو" علیه گل برگردان مسی

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2022
عضو شوید
خواهر کریستیانو رونالدو همچنان به بحث‌ها درباره رقابت مسی و رونالدو دامن می‌زند.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته، لیونل مسی برابر کلرمون اولین گل عمر خود را به صورت قیچی برگردان به ثمر رساند و پاری سن جرمن را مقابل کلرمون فوت در هفته اول لیگ فرانسه به پیروزی 0 - 5 برساند.
شب گذشته (شنبه) لیونل مسی مقابل کلرمون گل قیچی برگردانی زد که کاتیا به آن واکنش نشان داد. کاتیا آویرو خواهر کریستیانو رونالدو همچنان به بحث‌ها درباره رقابت مسی و رونالدو دامن می‌زند.
کاتیا آویرو خواهر کریستیانو رونالدو که همچنان به بحث‌ها درباره رقابت مسی و رونالدو دامن می‌زند، به این مقایسه واکنش نشان داد و گل رونالدو را تشویق کرد.
یکی از صفحات هواداری ستاره منچستریونایتد تصویری از ضربه برگردان رونالدو منتشر کرده و آن را با ضربه مسی مقایسه کرده است و هواداران دو تیم هر کدام نظرشان را داده اند که جالب این جاست که کتیا آویرو خواهر رونالدو برای این پست لایک زده است.

در این پست نوشته شده است:"یکی با تپانچه گل می‌زند و دیگری با ضربه دوچرخه. یکی در لیگ فرانسه به کلرمون فوت و دیگری در لیگ قهرمانان اروپا به یوونتوس."

سالهای سال است که رقابت میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در دنیای فوتبال ادامه دارد و همچنان هواداران این دو ستاره در این باره که کدام یک از آنها بازیکن بهتری است، با هم بحث دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала