Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراضایتی شدید "اریک تن‌هاگ" ار عمکرد شاگردانش مقابل برایتون

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2022
عضو شوید
سرمربی هالندی منچستریونایتد عملکرد شاگردانش در نخستین دیدار فصل مقابل برایتون را به باد انتقاد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون رفت و در ورزشگاه خانگی خود یعنی اولدترافورد با نتیجه دو بر یک شکست خورد و بدین ترتیب نتوانست شروع خوبی داشته باشد.
در این بازی اریک تن هاگ یک تصمیم عجیب و غریب گرفت آن هم بازی ندادن به کریستیانو رونالدو به طور فیکس بود به طوری که در این بازی کریستیانو رونالدو کار را از روی نیمکت شروع کرد و در نیمه دوم و در دقیقه 53 بود که به جای فرد وارد زمین شد.
اریک تن‌هاگ، سرمری جدید منچستریونایتد پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به اتفاقات این بازی صحبت کرد.
سرمربی هالندی ابتدا گفت:
"به هیچ‌وجه از بازی تیم راضی نیستم. ما شکست خوردیم و این ضرورتی نداشت. باید بهتر کار کنیم. ما در زمان صاحب توپ بودن و همچنین در انسجام دفاعی اشتباه کردیم. باید از این بازی درس بگیریم و به سرعت بیاموزیم."
تن هاگ در ادامه گفت:
"در نیمه دوم به وضوح دیده شد که با عقب آمدن اریکسن و حضور رونالدو در مرکز خط حمله بهتر کار کردیم. ما فرصت‌سازی کردیم و رشفورد هم دو فرصت خوب داشت. حیف که نتوانستیم به گل برسیم."
هواداران شیاطین سرخ امیدوار بودند که با تمام شدن فصل گذشته و آمدن یک مربی جدید مثل اریک تن هاگ، کابوس های آن ها به پایان برسد اما چنین اتفاقی رخ نداد.
به نظر می رسد که کابوس های منچستر یونایتد به فصل جدید هم سرایت کرده است و آن ها اولین بازی خود را شکست خوردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала