- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

اوکراین پلان انفجار استیشن اتمی را دارد

© Sputnik / Alexandr Kondratyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Работа Производственного объединения "Маяк"
Работа Производственного объединения Маяк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از عواقب ناگواری احتمالی حادثه در استیشن اتمی Zaporozhye به دلیل حملات قوای مسلح اوکراین هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در مورد آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز در مقیاس بزرگ در کیف هشدار داد.
روز شنبه، 6 اگوست، دگر جنرال میخائیل میزینتسف رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه اعلام کرد که شبه نظامیان اوکراینی در حال تدارک یک اقدام تحریک آمیز گسترده در حومه اسلاویانسک در جمهوری خلق دونتسک(DPR) هستند تا روسیه را در این امر مقصر بدانند.
"مشخص شده است که قوماندانی قوای مسلح اوکراین به کمک مرکز اطلاعات 72 مین و عملیات روانی در حال آمادگی توطئه با مرگ غیرنظامیان است که گفته می شود در نتیجه گویا این حملات پراگنده را قوای مسلح روسیه انجام داده است".
Ядерный реактор на атомной электростанции Пакш в Венгрии  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2022
پلان حمله اوکراین به استیشن برق اتمی
به گفته جنرال میخائیل میزینتسف، برای این اقدام ، اوکراین نیروهای توپچی هاوان" را جابجا کرده اند. آنها قصد دارند در هنگام توزیع کمک های بشردوستانه، محل سکونت مردم محلی و پناهندگان، جاده Geologicheskaya را مورد هدف قرار دهند.
این جنرال همچنین افزود که خبرنگاران غربی وارد شهر شده‌اند و فیلم‌های را که گواهی بر "قتل غیرنظامیان توسط روس‌ها" است، در اختیار رسانه‌ها قرار خواهند داد.
یک روز قبل، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که قوای مسلح اوکراین تلاش کردند تا مناطق مسکونی در منطقه زاپوروژیه را از نیروهای مسلح روسیه به آتش بکشند تا آنها را به حملات ناروا متهم کنند.
پیش از این، در 4 اگوست، معاون اداره منع گسترش و کنترل تسلیحات وزارت خارجه روسیه، ایگور ویشنوتسکی، هشدار داده بود که احتمال اقدامات تحریک آمیز در قلمرو تاسیسات هستوی اوکراین وجود دارد.
اعضای هیئت روسیه در کنفرانس معاهده منع گسترش تسلیحات هستوی (NPT) خاطرنشان کردند که اقدامات نیروهای مسلح روسیه تهدیدی برای امنیت هستوی این کشور نیست، به خصوص NPP Zaporozhye به طور معمول کار می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала