Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پشیمانی "تن هاگ" از بازی ندادن به "رونالدو"

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2022
عضو شوید
اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرده‌است که از بازی ندادن به رونالدو در برابر برایتون پیشمان است.
به گزارش اسپوتنیک، اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد از تصمیم خود برای حضور کریستیانو رونالدو روی نیمکت در بازی مقابل برایتون پشیمان شده است.
شیاطین سرخ در اولین بازی خود در لیگ برتر به روز یکشنبه، با نتیجه 2-1 مقابل تیم گراهام پاتر شکست خوردند. تن هاگ تصمیم گرفت رونالدو را در آن بازی به دلیل تمرینات کمتر و آمادگی اندک از ترکیب اصلی کنار بگذارد.
تاکتیک‌دان هلندی در این بازی در عوض کریستین اریکسن را به عنوان یک مهاجم 9 کاذب با مارکوس راشفورد و جیدون سانچو در جناحین بازی دهد. مهاجم پرتگالی در نیمه دوم و پس از 53 دقیقه به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و تأثیر قابل توجهی در روند بازی به عنوان رهبر خط حمله داشت.
او گل نزد، اما یک موقعیت خوب برای راشفورد ایجاد کرد و تن هاگ نکات مثبتی را از بازی برنده پنج توپ طلا دید.
سرمربی شیاطین سرخ در صحبت‌های خود پس از بازی، به صورت غیر مستقیم از بازی ندادن به رونالدو ابراز پشیمان و اعتراف کرد که با کریس تیمش بهتر بوده است.
او گفت:
"واضح است که در نیمه دوم ما در میانه میدان با اریکسن و در جلو هم با رونالدو بهتر بودیم." گفتنی است این دومین باری است که منچستریونایتد در چند بازی مقابل برایتون شکست می خورد. آنها در پایان فصل گذشته در ورزشگاه آمکس با نتیجه 4-0 مغلوب برایتون شدند"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала