- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرویس اطلاعات خارجی: مقامات اوکراین شروع به فروش کشور کردند و اولویت را به لهستان دادند

© AFP 2023 / Alexey SazonovЗдание Службы внешней разведки РФ
Здание Службы внешней разведки РФ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2022
عضو شوید
سرویس اطلاعات خارجی روسیه می گوید که لهستان بر مهم ترین بخش های اقتصاد اوکراین کنترل دارد.
به گزارش اسپوتنیک، وب سایت سرویس اطلاعات خارجی گزارش داد، داده های موجود تأیید می کند که مقامات فعلی اوکراین شروع به کنترل تدریجی لهستان بر بخش های اقتصاد ملی کرده اند.
در بیانیه سرویس اطلاعات خارجی آمده است که دریافت اطلاعات توسط این سرویس گواه اجرای تدریجی برنامه های گسترده ورشو برای اوکراین است.
به طور فزاینده ای آشکار می شود که ما نه تنها در مورد امکان ورود "نیروهای حافظ صلح لهستان" به مناطق غربی این کشور صحبت می کنیم، بلکه در مورد ایجاد کنترل بر امیدوار کننده ترین بخش های اقتصاد کشور همسایه صحبت می کنیم."
مقامات اطلاعاتی خاطرنشان می کنند که در درجه اول صحبت در مورد بخش کشاورزی در میان است.
بنابراین، شرکت های لهستانی، با بهره گیری از وضعیت دشوار تولیدکنندگان محصولات کشاورزی اوکراین، "از جمله از نظر ذخیره محصول برداشت شده"، محصولات خود را با قیمت پایین خریداری می کنند. در برخی موارد این امر ورشکستگی بنگاه ها را اجتناب ناپذیر می کند. سپس قرار است دارایی ها و زمین ها را با قیمت های مقرون به نرخ پائین خریداری کنند.
Чешский флаг в историческом районе Праги - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2022
حمایت جمهوری چک از نقشه‌ای لهستان برای اوکراین
سرویس اطلاعاتی نشان داد که به موازات این، طرف لهستانی در حال سرمایه گذاری در ایجاد زیرساخت حمل و نقل و لجستیک برای صادرات بدون مانع مواد غذایی به بازارها است، جایی که قیمت ها بسیار بالاتر است.
سرویس اطلاعاتی اعلام کرد که مقامات کی‌یف در حال حاضر اساساً شروع به فروش کشور کرده اند.
گفتنی است که مقامات اوکراین پیوسته در حال حرکت به سمت ایجاد شرایط ویژه برای لهستان هستند. بنابراین، در پایان ماه جولای، نمایندگان رادا (مجلس اوکراین)، لایحه ای را تصویب کرد که حقوق شهروندان لهستانی را با اوکراینی ها برابر می کند. پس از تصویب این قانون، لهستانی ها می توانند به طور قانونی بدون مجوزهای خاص به مدت یک و نیم سال در اوکراین اقامت کنند و در این مدت از تمام حقوق و آزادی های یک شهروند این کشور برخوردار شوند. به ویژه، آنها می توانند بدون دریافت مجوز کار کنند، ساکن مالیات شوند، آموزش ببینند، درمان پزشکی دریافت کنند و واجد شرایط دریافت مزایای اجتماعی شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала