Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عظیمی پس از شکست: 50 سال پیش ایران به افغانستان میباخت

© Photo / احمد ضیا عظیمی سرمربی تیم ملی زیر 19 سالاحمد ضیا عظیمی سرمربی تیم ملی زیر 19 سال
احمد ضیا عظیمی سرمربی تیم ملی زیر 19 سال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2022
عضو شوید
سرمربی تیم ملی جوانان افغانستان به شکست سنگین تیمش برابر ایران واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، عصر امروز تیم ملی فوتبال زیر 19 سال افغانستان در دیدار ما قبل پایانی اش در رقابت های قهرمانی مرکز آسیا به مصاف ایران رفت که این مسابقه با حساب 4 بر 0 به سود ایران به پایان رسید.
افغانستان با قبولی سه شکست متوالی در قعر جدول است و دو بازی اخیر این تیم برابر تیم های تاجیکستان و ایران با نتایج سنگین 4 بر 1 و 4 بر 0 به پایان رسیده است.
احمد ضیا عظیمی سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال افغانستان پس از شکست سنگین افغانستان برابر ایران در این مسابقات در حالی که ناراحتی در چهره اش پیدا بود گفت:
فقط همین را میتوانم بگویم، همان طور که در نشست خبری قبل از شروع مسابقات یک خبرنگار به ما گفت که حضور شما در این مسابقات فقط ضایع کردن وقت است.

افغانستان 50 سال است درگیر جنگ است، تمام زیر بناهای ورزشی فلج شده است. به دلیل مشکلات اقتصادی و اینکه ما هم همیشه امکانات کمتری نسبت به رقبا داریم و این در همه عرصه ها به خصوص ورزش تاثیر گذار است. ما قابل مقایسه با ایران نیستیم، آنها امکانات بهتری نسبت به ما دارند و سطح فوتبال شان بالاتر است. به این دلیل من از نتیجه راضی هستم. اگر گذشته را مرور کنیم 50 سال پیش که امکانات داشتیم ایران به افغانستان میباخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала