Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ خریدهای خوب بانوی پیر؛ ستاره صرب قهرمان لیگ اروپا، به یووه پیوست

© AFP 2023 / JOHN MACDOUGALL (ARCHIVFOTO)Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild)
Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
با تایید فابریزیو رومانو، فیلیپ کوستیچ هافبک صرب باشگاه آینتراخت فرانکفورت، به یوونتوس پیوست.
به گزارش اسپوتنیک، فصل گذشته باشگاه آینتراخت فرانکفورت عملکرد بسیاری خوبی داشت و توانست عنوان قهرمانی لیگ اروپا را با شکست غول‌های اروپا همچون بارسلونا، به دست آورد.
فیلیپ کوستیچ، ستاره صرب آینتراخت فرانکفورت، عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشت و در رسیدن تیمش به عنوان قهرمانی لیگ اروپا، کمک شایانی کرد. این بازیکن در فصل گذشته 5 گُل به ثمر رساند و 15 پاس گُل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.
درخشش این بازیکن سبب شد تا بسیاری از تیم‌های اروپا به این بازیکن 29 ساله علاقه‌ نشان دهند و برای جذب وی اقدام کنند. در میان مشتریان کوستیچ، یوونتوس قاطع‌تر بود و توانست پس از چند دور مذاکره با آینتراخت فرانکفورت، این بازیکن را به خدمت بگیرد.
طبق گزارش فابریزیو رومانو، یوونتوس این بازیکن را با مبلغ 16 میلیون یورو به خدمت گرفته و کوستیچ بزودی راهی تورین خواهد شد تا قرارداد بلند مدت با بانوی پیر ببندد.
گفته می‌شود که کوستیچ، چهارشنبه شب در فینال سوپر جام اروپا، آخرین بازی خود را برابر رئال مادرید انجام خواهد داد و رسماً با هواداران تیم آلمانی خداحافظی خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала