تعداد کشتی‌هایکه بنادر اوکراین را با غلات ترک کردند

© Sputnik / Suez Canal Press Service /  مراجعه به بانک تصاویر Глава администрации Суэцкого канала генерал-лейтенант Усама Рабиа во время работ по разблокированию движения судов
Глава администрации Суэцкого канала генерал-лейтенант Усама Рабиа во время работ по разблокированию движения судов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفته است که از شروع ماه آگست به این سو حدود 12 کشتی غلات از بنادر اوکراین حرکت کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با نشر خبرنامه‌ای گفته است که 12 کشتی باری با غلات بنادر اوکراین را ترک کردند.
طبق خبرنامه این وزارت، این کشتی‌ها حامل 375131 تن مواد غذایی، 307831 تن غلات، 6 هزار تن روغن، 50 هزار و 300 تن آرد، و1 تن آرد، بوده است.
گفتنی است که این عملیات بشردوستانه با مشارکت فعال افسران روسی به عنوان بخشی از مرکز هماهنگی مشترک در استانبول برنامه ریزی شده بود.
 کشتی عامل غلات RIZONİ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
بازرسی کشتی عامل غلات RIZONİ آغاز شده است+ویدیو
همانطور که توسط این وزارت یادآوری می شود، در 22 جولای در استانبول، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، دو سند مرتبط را برای رسیدگی به مشکلات عرضه مواد غذایی و کود به بازارهای جهانی امضا کرد.
یادداشت اول، تعهد سازمان ملل را برای حذف محدودیت‌های مختلف بر صادرات محصولات کشاورزی و کودهای کشاورزی روسیه به بازارهای جهانی می‌پذیرد.
الگوریتم دوم برای صادرات محصولات کشاورزی اوکراین از بنادر دریای سیاه تحت کنترل اوکراین تعریف شده است.
سند دوم مبتنی بر الگوریتم پیشنهادی روسیه است که بر اساس آن یک کریدور بشردوستانه دریایی برای خروج امن کشتی‌های تجاری از بنادر دریای سیاه تحت کنترل اوکراین و بازگشت ایجاد می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала