Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنش شدید میان بارسلونا وی دی‌یونگ

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
در شرایط فعلی مسئولان بارسلونا و دی‌یانگ در تنش بدی قرار دارند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا چند هفته قبل به دی‌یانگ نامه ارسال کرد و گفت که احساس می‌کنند تمدید او غیرقانونی است و بررسی‌های باشگاه همچنان ادامه دارد.
دی‌یانگ می‌گوید بارسا این کار را زمانی انجام داده که از پیشنهاد یونایتد کاملا مطمئن بوده در نتیجه حرکت آن‌ها برای بیرون راندن او از تیم است. این در حالی است که ژاوی و لاپورتا با او صحبت کردند تا تنش‌ها از این‌رو کاهش یابد.
مسئولان باشگاه به بازیکن گفتند که از نظر ورزشی او برای باشگاه مهم است اما بهتر است دستمزد خود را کاهش دهد کاری که دی‌یانگ تا امروز برای آن ابراز تمایل نکرده است زیرا او از مذاکره مستقیم با سران بارسا طفره می‌رود در نتیجه ایجنت‌های او مذاکره می‌کنند.
20 قرارداد فعلی دی‌یونگ که در اکتبر 2020 تا سال 2026 تمدید شد شامل دستمزد 15.2 میلیون یورویی برای او در فصل 23-2022 است و دستمزد 18.3 میلیون یورویی در فصل 24-2023 است.
این از نظر هیئت مدیره فعلی کاملا غیرقانونی است و باعث شده است که آنها از او بخواهند تا در شرایط این قرارداد تجدیدنظر کند. بیست روز تا پایان بازار نقل و انتقالات نمانده است و بارسا باید این موضوع را کاملأ روشن کند.
این هافبک هلندی معتقد است قراردادی که در دوره ریاست بارتومئو بسته، کاملا بدون ایراد و معتبر است و از باشگاه انتظار دارد به این قرارداد پایبند باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала