Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی احساسی مهاجم آلمانی با هواداران چلسی

© REUTERS / Adrian Dennisچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
تیمو ورنر درست قبل از تایید بازگشت دائمی اش به لایپزیگ، نامه‌ای دلگرم کننده به هواداران چلسی نوشت و با آن‌ها خداحافظی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز باشگاه لایپزیگ آلمان، پس از انجام معاینات صحی، قرارداد تیمو ورنر مهاجم 26 ساله را با مبلغی در حدود 25 میلیون پوند تکمیل کرد و این بازیکن رسماً از چلسی به باشگاه سابق خودش بازگشت.
با نهایی شدن این انتقال، ورنر ساعتی قبل با هواداران چلسی به صورت رسمی خداحافظی و از حمایت‌های آن‌ها سپاسگزاری کرد.
مهاجم آلمانی در شبکه های اجتماعی نوشت:" آبی‌های عزیز، امروز پایان سفر من با باشگاه چلسی است. من از زمانی که در این باشگاه ویژه گذراندم بی نهایت سپاسگزارم. در این مرحله می‌خواهم قدردانی خود را از هم تیمی‌ها، مربیان و کادرفنی‌ام و به‌ویژه از شما، حامیان ویژه باشگاه فوتبال چلسی ابراز کنم. من در طول دو سال گذشته عشق و حمایت زیادی را احساس کردم و هرگز فراموش نمی‌کنم که شما چگونه در لحظات خوب و چالش‌برانگیز پشت من ایستادید! ما جام هایی مانند لیگ قهرمانان اروپا را با هم به ارمغان آوردیم و من همیشه آهنگی را که برای من نوشتید و خواندید را به یاد خواهم داشت. من در حال حاضر مشتاقانه منتظرم که امیدوارم روزی دوباره در استمفورد بریج بازی کنم! به زودی می بینمت، تیمو."
دو سال قبل و پس از اینکه ورنر در آخرین فصل حضورش در لایپزیگ 34 گل در 45 بازی به ثمر رساند، چلسی وی را با انتظارات خیلی بالا به خدمت گرفت. اما پس از حضور منظم او در فصل اول در استمفورد بریج، حضور او در میادین با روی کار آمدن توماس توخل به میزان قابل توجهی کاهش یافت. مهاجم آۀمانی پس از 23 گُل در 89 بازی، استمفوردبریج را ترک کرد و حالا به دنبال درخشش دوباره در لایپزیگ است.
ورنر تمایل خود را برای بازی بیشتر در طول تور پیش فصل چلسی در آمریکا، به ویژه قبل از جام جهانی در نوامبر ابراز کرد.
نیوکاسل و یوونتوس نیز مشتاق جذب ورنر بودند، اما بازگشت به تیم سابقش برای وی این فرصت را می‌دهد تا از سوی هانسی فلیک دیده شود و به تیم ملی دعوت شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала