Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرافتخارترین تنسیور زن تاریخ بازنشسته می‌شود+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سرنا ویلیامز ستاره تنیس آمریکا France Tennis French Open
سرنا ویلیامز ستاره تنیس آمریکا  France Tennis French Open - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
سرنا ویلیامز، تنسور 40 ساله در مصاحبۀ به بازنشستگی تمایل نشان داده و گفته‌ است که بزودی خداحافظی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرنا ویلیامز، 40 ساله، در حال حاضر در مسابقات آزاد کانادا بازی می کند و اولین مسابقه خود را پس از 14 ماه روز دوشنبه به پیروزی پشت سر گذاشت. او قرار است هفته آینده در مسابقات اوپن وسترن و ساترن بازی کند، و تلویحاً می‌خواهد در اواخر این ماه به عنوان آخرین تورنمنت خود در تنیس آزاد آمریکا بازی کند.
ویلیامز که انتظار می‌رفت خیلی زودتر خداحافظی کند، اخیراً در مصاحبه با نشریه ووگ به صورت غیرمستقیم به خداحافظی از ورزش تنیس اشاره کرده و به جای به بازنشستگی از کلمه "تکامل" استفاده کرده است.
او در این مورد گفت:" متاسفانه آماده نیستم که در رقابت های امسال ویمبلدون قهرمان شوم و نمی دانم که برای قهرمانی در نیویورک آماده هستم یا نه. اما می خواهم تلاش کنم. و تورنمنت های پیش از آن هم جذاب خواهد بود. اما من به دنبال جشن خداحافظی نیستم. می خواهم بدانید که من بیش از آنچه در کلمات بگنجد، سپاس‌گزار هستم. شما من را در پیروزی های بسیار و جام های بسیار به پیش بردید. دلم برای آن نسخه از خودم، دختری که تنیس بازی می کند، تنگ خواهد شد. دلم برای شما هم تنگ می شود. این دشوارترین کاری است که می توانم تصور کنم. نمی خواهم دوران حرفه‌ای ام تمام شود اما در عین حال، برای آنچه رخ می دهد، آماده هستم. می‌خواهم در دنیا تنیس به تکامل برسم."
ویلیامز در ادامه افزود:" من تمایلی به اعتراف به خودم یا هر کس دیگری نداشتم که باید تنیس را کنار بگذارم. من و الکسیس شوهرم، تقریباً در مورد آن صحبت نکرده‌ایم؛ این مثل یک موضوع تابو است. من حتی نمی‌توانم این گفت‌وگو را با مادر و پدرم داشته باشم. وقتی این موضوع بالا می‌آید، من یک گلویی بغض می‌کند و شروع به گریه می‌کنم. تنها کسی که واقعاً با او در این مورد صحبت کرده‌ام، درمانگرم است! می‌دانم که بسیاری از مردم هیجان زده هستند و مشتاقانه منتظر بازنشستگی هستند و من واقعاً آرزو می کنم که این احساس را داشته باشم."
ویلیامز پس از پاره شدن همسترینگ خود در رقابت‌های ویمبلدون در سال 2021، برای چندین ماه از رقابت ها کنار رفت و گفت مطمئن نیست که بازخواهد گشت یا خیر، اما این تماس تایگر وودز بود که الهام بخش او برای بازگشت به زمین شد. او به طور رسمی در ماه جون در ایستبورن به رقابت دونفره برگشت قبل از اینکه هفته بعد به صورت انفرادی در ویمبلدون به میدان برود.
ویلیامز که آخرین عنوان گرند اسلم خود را در دوران بارداری در مسابقات آزاد استرالیا در سال 2017 به دست آورد، گفت که دخترش المپیا که ماه آینده 5 ساله می شود، مدتی است که یک خواهر یا برادر کوچکتر از خود می‌خواهد.
ویلیامز در حالی به خداحافظی فکر می‌کند که با فتح 23 گرنداسلم، پرافتخارترین تنیسور زن تاریخ محسوب می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала